رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی گفت: در شهرهایی که مشکل زمین نداریم خانه‌های طرح جهش مسکن ویلایی خواهد بود.
مدیرعامل اتحادیه دام سبک با اشاره به نهایی شدن هماهنگی‌های اداری صادرات دام، گفت: براین اساس به احتمال قوی اولین محموله دام زنده هفته آینده از کشور. صادر خواهد شد.
گرمای هوا، افزایش تقاضا از سوی ژنراتورهای برق به‌همراه صادرات بالا به اروپا قیمت گاز در آمریکا را به بالاترین رقم از 2008 رسانده است.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 74 سنت معادل 0.71 درصد کاهش به 103 دلار و 23 سنت رسید.
قیمت هر اونس طلا امروز با 3 دلار و 86 سنت معادل 0.22 درصد کاهش به 1762 دلار و 8 سنت رسید.
عضو کمیسیون صنایع و معادن با تأکید بر اینکه تخصیص 14.5 درصدی فروش نفت یک رانت است گفت: با اصلاح رابطه مالی دولت و نفت، بودجه شرکت ملی نفت بر اساس نیازمندی ها و طرح های توسعه ای خواهد بود.
نرخ بهره بین بانکی طی روزهای گذشته به محل مناقشه کارشناسان بانکی و بورسی تبدیل شده است به طوری که کارشناسان بانکی رشد نرخ بین بانکی را اقدامی منطقی در مواجه با رشد نرخ تورم می دانند.
هزینه بالای انرژی و کالا در جهان و کاهش ارزش لیر تورم در ترکیه را به 81 درصد رسانده و پیش‌بینی می‌شود در پایان 2022 تنها تا 70 درصد پایین بیاید.
به همت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و با بهره‌برداری از فاز اول سامانه ستاره، سهامداران عدالت می‌توانند از سهام خود به عنوان وثیقه برای دریافت تسهیلات بانکی استفاده کنند.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2475 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، طی شبانه ‌روز گذشته تردد در محورهای مواصلاتی کشور نسبت به روز قبل 0.8 درصد کاهش داشته است.