وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که دو کشتی حامل محصولات کشاورزی بنادر اوکراین را ترک کرد.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.06 درصد افزایش به 1790 دلار و 87 سنت رسید.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 56 سنت معادل 0.56 درصد کاهش به 99 دلار و 4 سنت رسید.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: خرید و فروش یا مبادله رمزارزها و سرمایه‌گذاری ممنوع است اما استخراج و استفاده برای واردات کالا ممکن است.
سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد که یکصد و سی و هشتمین مرحله از یارانه نقدی (300 تا 400 هزار تومان)، ساعت 24 روز پنجشنبه 20 مرداد 1401 به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
به روزرسانی آئین نامه قطعات لوازم خانگی استاندارد بعد از 15 سال، ورود رمزارز به واردات کشور، افزایش مصرف فولاد در داخل و تولید خودروهای اقتصادی، از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، نظام بانکی کشور از ابتدای سال جاری تا امروز، مبلغ 566 هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان اعطا شده است.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه از دریافت مجوز صادرات مرکبات به چین خبر داد و گفت: به‌زودی مجوز صادرات محصولات لبنی به این کشور نیز دریافت می‌شود.
سوالات متداول در زمینه نحوه وصول چک براساس قانون جدید، برگشت چک و محرومیت‌های ناشی از آن از جمله مسدودسازی حساب صادرکنندگان چک برگشتی منتشر شد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه 19 مرداد 1401 در بازار آزاد تهران به 14 میلیون و 800 هزار تومان رسید.