معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: فهرست دوم و نهایی متقاضیانی که روند ثبت اطلاعات خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور را تکمیل کرده‌اند، تا 31 مردادماه برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارسال می‌شود.
روز گذشته بسته اینترنت 200 گیگابایتی خبرنگاران همراه اولی فعال شد.
شرکت گاز استان تهران از قطع موقت گاز در محدوده‌هایی از منطقه 14 شهرداری تهران خبر داد.
ونزوئلا اعلام کرده دیگر تمایلی به قرارداد نفت در ازای بدهی با اروپا ندارد و در عوض خواستار سوخت پالایش‌شده است. در غیر این صورت، عرضه نفت به اروپا متوقف می‌شود.
فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان و شرکت ملی صنایع مس ایران بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالا را در هفته گذشته به خود اختصاص دادند.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.66 درصد کاهش به 1747 دلار و 6 سنت رسید.
سازمان هواشناسی با پیش‌بینی وقوع سیل و آب‌گرفتگی معابر در 9 استان از خیزش گردوخاک طی 5 روز آینده در نوار شرقی کشور خبر داد.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 13 سنت معادل 0.13 درصد افزایش به 96 دلار و 72 سنت رسید.
با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و در راستای توسعه فرهنگ بیمه و همچنین به مناسبت هفته دولت، صد درصد جرایم کلیه وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه‌نامه از تاریخ 29 مرداد تا پایان روز 11 شهریور ماه سال جاری به مدت 2 هفته بخشیده می‌شود.
دبیر انجمن برنج ایران گفت: با آغاز فصل برداشت برنج و افزایش 30 درصدی تولید برنج ایرانی در سال جاری، قیمت‌ این محصول در بازار کاهش محسوسی روبرو است.