وزیر راه و شهرسازی گفت: حداکثر قیمت مسکن ملی به غیر از برخی کلانشهرها متری 3.5 میلیون تومان است که جامعه هدف اصلی ما مردم دهک سوم تا هفتم هستند.
معاون وزیر کار از ارائه مصوبه حمایت از کارآفرینان پیشرو و برتر به دولت خبر داد و درباره دلایل ارتقای رتبه جهانی کسب و کار کشور در شرایط عدم بهبود فضای کسب و کار پاسخ گفت.
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 1148 واحد رشد کرد.
تابش رئیس سازمان حمایت درباره کلیت موضوع عدم کاهش قیمت‌ها پس از افت بازار ارز گفت: روند کاهش قیمت وجود داشته است و قیمت رب گوجه فرنگی 23هزار تومانی به 12هزار تومان رسیده است.
ترامپ گفت با برداشتن تعرفه‌های واردات چین موافقت نکرده است و امیدهای ایجاد شده در یک هفته اخیر برای پایان یافتن مناقشات تجاری بین دو کشور را ناامید کرد.
شرکت ژاپنی به تازگی یک خودروی جدید مدل 2020 را معرفی کرده که در این گزارش به مرور مختصری بر مشخصات کلی آن خواهیم پرداخت.
جی‌پی مورگان کماکان بزرگ‌ترین بانک آمریکایی باقی مانده است.
پس از اجرای طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی، زمزمه‌هایی مبنی بر سهمیه‌بندی و اصلاح قیمت بنزین به گوش رسید، اما آنطور که مسوولان دولتی اعلام کرده‌اند فعلا خبری از سهمیه‌بندی و اصلاح قیمت این فرآورده نفتی نیست و هنوز دولت تصمیم نهایی در این باره را اتخاذ نکرده است.
اعلام خبر رایزنی دولت و سیستم بانکی برای اختصاص منابع برگشتی مسکن مهر به تسهیلات خانه اولی‌ها این گمانه که سقف وام مسکن افزایش می‌یابد را تقویت کرد.
گرچه با دستور ترخیصی که اخیرا برای تعداد دیگری از 13 هزار خودرو دپو شده صادر شد در مجموع بیش از نیمی از آنها خارج شدند ولی همچنان بیش از 4000 خودروی دیگر باقی مانده و وضعیت مشخصی ندارند تا این‌که در موردشان تصمیم‌گیری شود.