قیمت هر اونس طلا امروز با 0.66 درصد کاهش به 1747 دلار و 6 سنت رسید.
سازمان هواشناسی با پیش‌بینی وقوع سیل و آب‌گرفتگی معابر در 9 استان از خیزش گردوخاک طی 5 روز آینده در نوار شرقی کشور خبر داد.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 13 سنت معادل 0.13 درصد افزایش به 96 دلار و 72 سنت رسید.
با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و در راستای توسعه فرهنگ بیمه و همچنین به مناسبت هفته دولت، صد درصد جرایم کلیه وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه‌نامه از تاریخ 29 مرداد تا پایان روز 11 شهریور ماه سال جاری به مدت 2 هفته بخشیده می‌شود.
دبیر انجمن برنج ایران گفت: با آغاز فصل برداشت برنج و افزایش 30 درصدی تولید برنج ایرانی در سال جاری، قیمت‌ این محصول در بازار کاهش محسوسی روبرو است.
استفاده از قطعات ارزان در تولید لوازم خانگی، بلاتکلیفی واردات خودرو، ریزش قیمت طلا و سکه و سهولت صادرات در زمان جام جهانی قطر از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.
معاون وزیر صمت از طرح فروش اقساطی لوازم خانگی برای زوج‌های جوان خبر داد.
وزیر اقتصاد در مراسم افتتاح عرضه خودرو در بورس کالا گفت: تالار املاک و مستغلات در ماه‌های آینده راه اندازی می شود تا زمینه را برای نوع دیگری از تعاملات اقتصادی ایجاد کند.
شورای پول و اعتبار اخیراً مصوب کرده است که بانک مرکزی تنها مکلف به افشای اطلاعات تسهیلات بالای 100میلیارد تومان است، با این مصوبه عملاً فهرست بخش زیادی از بدهکاران کلان محرمانه می‌ماند.
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به ریزش قیمت طلا و سکه در بازار طی روزهای اخیر، گفت: در صورت انتشار اخبار مثبت از مذاکرات و کاهش نرخ دلار، قیمت طلا و سکه نیز کاهش می یابد.