قیمت هر اونس طلا امروز با 0.66 درصد کاهش به 1726 دلار و 70 سنت رسید.
وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن اشاره به افزایش 5 برابری درآمد نفتی ایران در سال 1401، گفت: واقعاً امسال هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم.
وزیر اقتصاد با اشاره به قطع رانت 35 هزار میلیارد تومانی مافیای آرد با اجرای طرح هوشمند سازی یارانه نان، حاشیه‌سازی‌های اخیر را قابل پیش بینی دانست و گفت: آماده غوغاسالاری مافیا بودیم.
معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه در آغاز به کار دولت، خزانه خالی با 1400 هزار میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتیم، گفت: دولت قبل دستاوردی جز رشد اقتصادی نزدیک به صفر و تورم بالای 50 درصد نداشت.
مدیرکل اداره کل دامپزشکی استان تهران گفت: بیش از 105 هزار دام در استان تهران برای مقابله با بیماری شاربن (سیاه زخم) و بروسلوز (تب مالت) واکسینه شد.
بیوک علیمرادلو با اشاره به اثر مطلوب عرضه خودرو در بورس کالا گفت: چند خودروی تجاری ما نیز برای عرضه در بورس کالا مورد تایید قرار گرفته است.
صنعت خودروسازی ایران که تجربه فعالیت چندین ساله زیر بار تحریم‌ها را دارد اکنون به نقطه امیدی برای روس‌ها تبدیل شده است که شرکای اروپایی‌شان یک‌شبه چمدان‌های خود را بستند و از این کشور رفتند.
قیمت بیت کوین در روز شنبه با 1.5 درصد معادل 298 دلار کاهش به 19946 دلار رسید.
سخنگوی صنعت برق گفت: از تعداد 40 میلیون قبض که از ابتدای تابستان صادر شده 16 میلیون و 500 هزار مشترک مشمول دریافت پاداش صرفه جویی شده اند
پس از پذیرش ملک تجاری متعلق به بانک ملت در تیر امسال و همینطور دو واحد مسکونی شهرداری تهران در اواسط مرداد در بازار فرعی بورس کالا، شهرداری مجددا یک آپارتمان دیگر خود را در بورس کالا پذیرش کرد تا گمانه‌زنی‌ها برای عرضه املاک شهرداری در آینده‌ای نزدیک بیشتر شود.