بیوک علیمرادلو با اشاره به اثر مطلوب عرضه خودرو در بورس کالا گفت: چند خودروی تجاری ما نیز برای عرضه در بورس کالا مورد تایید قرار گرفته است.
صنعت خودروسازی ایران که تجربه فعالیت چندین ساله زیر بار تحریم‌ها را دارد اکنون به نقطه امیدی برای روس‌ها تبدیل شده است که شرکای اروپایی‌شان یک‌شبه چمدان‌های خود را بستند و از این کشور رفتند.
قیمت بیت کوین در روز شنبه با 1.5 درصد معادل 298 دلار کاهش به 19946 دلار رسید.
سخنگوی صنعت برق گفت: از تعداد 40 میلیون قبض که از ابتدای تابستان صادر شده 16 میلیون و 500 هزار مشترک مشمول دریافت پاداش صرفه جویی شده اند
پس از پذیرش ملک تجاری متعلق به بانک ملت در تیر امسال و همینطور دو واحد مسکونی شهرداری تهران در اواسط مرداد در بازار فرعی بورس کالا، شهرداری مجددا یک آپارتمان دیگر خود را در بورس کالا پذیرش کرد تا گمانه‌زنی‌ها برای عرضه املاک شهرداری در آینده‌ای نزدیک بیشتر شود.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 1دلار و 65سنت معادل 1.66درصد افزایش به 100دلار و 99سنت رسید.
شاخص کل فرابورس در مرداد امسال به عدد 18 هزار و 990 واحد رسید که کاهشی 2.8 درصدی را نشان می‌داد.
بر اساس اعلام وزیر اقتصاد، طی 7 ماه باقی مانده تا پایان سال حدود یک میلیارد دلار خودرو خارجی از گمرکات ترخیص خواهد شد.
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعلام اینکه دولت قصد جابه‌جایی وزیر صمت را دارد، گفت: شاید به دلیل جابه‌جایی وزیر صمت واگذاری سهام دولتی ایران خودرو و سایپا به تعویق بیفتد.
سخنگوی صنعت برق گفت: حدود 11 میلیون از 29 میلیون قبض برقی که تا الان برای مشترکان خانگی صادر شده، مشمول پاداش صرفه جویی شدند یعنی 40 درصد مردم همکاری کردند و مصرف شان را نسبت به سال گذشته کاهش دادند.