رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: اطلاعیه‌های عرضه خودرویی‌ها برای فروش زیرمجموعه اعم از سهام و یا سایت‌ها که تا الان منتشر شده توسط خود شرکت‌ها بدون هماهنگی با سازمان خصوصی‌سازی انجام شده است.
فرابورس ایران از تغییر حداکثر حجم هر سفارش واحدهای صندوقهای سرمایه گذاری قابل معامله(ETF) و اوراق با درآمد ثابت از روز سه‌شنبه این هفته(15شهریور) خبر داد.
سفیر اوگاندا در ایران گفت: شرکت‌های بازرگانی ایرانی برای رفع مشکلات ارزی، با اوگاندا از سیستم تهاتری استفاده کنند.
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور با بیان این که آیین نامه واردات خودرو ایرادهای اساسی دارد گفت: در آئین نامه اشاره نشده واردات خودرو از کشورهایی که صنعت خودروی ما را تحریم کردند و یا از تحریم‌ها تبعیت کردند ممنوع باشد.
ارزش مجموع معاملات هفته گذشته بورس انرژی ایران 26 هزار و 284 میلیارد و 428 میلیون و 776 هزار و 885 ریال بود.
مدیرعامل شرکت توسعه گاز ایران افتتاح پروژه خط لوله انتقال گاز 8 اینچ سیمان لارستان را موجب خلق منافع عظیم اقتصادی خواند و از صرفه‌جویی ماهانه یک میلیون دلاری در این مجتمع بزرگ صنعتی خبر داد.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 265هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 13میلیون و 800هزار تومان است.
شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با 2 هزار و 996 واحد کاهش، معادل 0.21 درصد افت کرد.
تعداد 228میلیون سهم معادل 6درصد سهام شرکت صنایع گلدیران، دوشنبه این هفته، با نماد معاملاتی "گلدیرا" در فرابورس ایران عرضه اولیه می‌شود.
رئیس سازمان راهداری به اظهارات وزیر اقتصاد در خصوص کم‌کاری‌های این سازمان نسبت به صدور مجوز مجتمع‌های رفاهی بین راهی پاسخ داد.