امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 3 میلیون و 95 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 36میلیون و 800 هزار تومان است.
قیمت دلار که در روزهای گذشته در بازار آزاد سرکشانه پیش رفته و با شکستن رکورد سال گذشته، از 61 هزار تومان هم عبور کرده بود، در کانال 60 هزار تومان باقی ماند.
دومین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران برگزار و از مجموع 72 هزار و 596 سکه ثبت سفارش شده، 10 هزار و 5 قطعه ربع سکه با میانگین قیمت 12 میلیون و 588 هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.
در دومین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران، 10 هزار و 5 قطعه ربع سکه با میانگین قیمت 12 میلیون و 588 هزار تومان به متقاضیان تخصیص یافت.
پس از صدور جریمه 26 هزار میلیارد تومانی در آبان امسال برای بانک‌هایی که از پرداخت تسهیلات مسکن خودداری کرده بودند و البته هنوز گزارشی از پرداخت این جریمه ارایه نشده، حالا مجمع تشخیص مصلحت نظام بانک‌هایی مصوب کرد تا ترازنامه بانک‌هایی که به تعهدات خود در بخش مسکن عمل نمی‌کنند کاهش یابد.
با گذشت سه روز از برگزاری اولین حراج سکه، برخی از متقاضیان اعلام کردند که در زمان واریز پول از حسابشان به کیف پول، این فرآیند ناتمام مانده و وجهی در کیف پولشان موجود نیست، اما سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت که این افراد نگرانی نداشته باشند و حتی در صورتی که این پول قابل مشاهده نیست، اما در کیف پولشان موجود و این مشکل در حال بررسی است.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.14 درصد کاهش به 2011 دلار و 52 سنت رسید.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 17 سنت معادل 0.21 درصد کاهش به 82 دلار و 63 سنت رسید.
حق سنوات به عنوان پاداش پایان کار به آن دسته از کارگرانی داده می‌شود که سابقه یک ساله کاری دارند. اما پایه سنوات برای کارگاه‌هایی است که طرح طبقه بندی مشاغل دارند و پایه سنوات به حداقل حقوق آنها اضافه می‌شود.
3 استان لرستان، گیلان و همدان در تبدیل مجوزهای کاغذی صنفی به شناسه یکتا پیشتاز هستند.