بر اساس آمار گمرک از ابتدای امسال تا پایان مرداد بیش از یک میلیون و پانصد هزار تُن محصولات آب بر کشاورزی به خارج از کشور صادر شده است.
دولت با استفاده از منابعی که مختص دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی است توانسته وابستگی خود را به تنخواه کم کند به صورتیکه آمارها حاکی از کاهش 29 هزار میلیارد تومانی استفاده از تنخواه بودجه در 4 ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.45 درصد افزایش به 1718 دلار و 7 سنت رسید.
کارشناس روابط کار درباره اینکه آیا بدون داشتن قرارداد می توان بیمه بیکاری گرفت گفت:کارگر می تواند با رای هیأت حل اختلاف وزارت کار نسبت به بیمه بیکاری اقدام کند و در واقع همان رای نوعی مدرک برای دریافت بیمه بیکاری خواهد بود.
قیمت طلا امروز دوشنبه پس از جهش 1.2 درصدی در جلسه معاملاتی قبل، ثابت بود؛ زیرا سرمایه‌گذاران محتاط روی مسیر افزایش نرخ فدرال رزرو آمریکا به دنبال داده‌های شغلی متفاوت تمرکز کردند.
بهای معاملات آتی نفت برنت پس از افزایش 0.7 درصدی در روز جمعه، امروز 1.43 دلار یا 1.5 درصد افزایش یافت و به 94.45 دلار در هر بشکه رسید.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.01 درصد افزایش به 1712 دلار و 40 سنت رسید.
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت گفت: در هفته جاری شاهد سومین دوره عرضه خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو خواهیم بود.
طبق مجوز بانک مرکزی به بانک‌ها ، سقف برداشت روزانه از خودپردازها در ایام اربعین 500 هزار تومان شد.
شرکت سپرده‌گذاری اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در اَمرداد ماه سال جاری بیش از 1.3 هزار میلیارد تومان سود سنواتی ناشران از طریق اطلاعات سامانه سجام به حساب بیش از 3 میلیون سهامدار واریز شد.