به‌رغم نرخ‌های عملیاتی پایین‌تر توسط تولیدکنندگان پلی‌اتیلن چینی در سال‌جاری، انتظار می‌رود تولید داخلی این کشور از 24.5 میلیون تن فراتر برود که 9‌ درصد نسبت به سال 2021 بیشتر است. با در نظر گرفتن تقاضای ظاهری و با این فرض که واردات پلی‌اتیلن چین در نیمه دوم سال، بالاتر از 6.9 میلیون تن ثبت‌شده در نیمه اول سال خواهد بود، این انتظار وجود دارد که تقاضای امسال 3‌ درصد افزایش داشته باشد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس عرضه خودرو در بورس کالا در مقایسه با روش های قبلی را راهکار بهتری می‌داند که موجب می‌شود خودرو با قیمت منطقی و منطبق با قدرت مالی مصرف‌کننده به دست خریداران برسد.
بهای معاملات آتی نفت برنت پس از افت 3 درصدی در جلسه قبل، 1.12 دلار یا 1.2 درصد کاهش یافت و به 91.71 دلار در هر بشکه رسید.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 1 دلار و 32 سنت معادل 1.42 درصد کاهش به 91 دلار و 51 سنت رسید.
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: ماجرای فروش کیلویی گوشی های موبایل متروکه، به هیچ عنوان صحت ندارد و فروش آنها بر اساس ارزش واقعی بوده است.
یک مقام مسئول گفت: بلیت پروازهای اربعین فقط با نرخ مصوب 6 میلیون تومان فروخته شده و پرواز چارتری نجف در بازه زمانی 15 تا 31 شهریور نداریم.
مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی از تکلیف 16 بانک دیگر به عرضه ارز اربعین خبر داد.
گزارش‌ میدانی خبرنگار مهر حاکی از آن است که اختلال و قطعی شدید در پیامک‌های ارسالی سامانه همتا به خریداران تلفن همراه، موجب ضرر و زیان بسیاری از خریداران موبایل شده است.
موسوی رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: توافق شده که جریمه لغو بلیت هواپیما برای مسافران در نظر گرفته نشود و زائران در صورت لغو بلیت به طور کامل پول خود را دریافت می‌کنند.
تعداد 228میلیون سهم معادل 6درصد سهام شرکت صنایع گلدیران، دیروز(دوشنبه) با نماد معاملاتی "گلدیرا" در فرابورس ایران عرضه اولیه و هر سهم آن 6436 ریال کشف قیمت شد.