سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از تردد روان در محور مهران-پایانه مهران و ترافیک سنگین در محورهای چالوس و آزادراه تهران-شمال خبر داد.
مختل شدن جریان جهانی نفت خام به‌خاطر حمله روسیه به اوکراین باعث شده نفتکش‌ها مسافت‌های بیشتری را طی کنند و نرخ کرایه آنها افزایش یابد.
معاون امور بین الملل وزیر نفت از صادرات نفت به ازبکستان و توسعه صادرات نفتی ایران در آسیای مرکزی خبر داد.
لطیفی گفت: بر اساس تصمیمات اخذ شده، بیش از 1062 دستگاه خودروی موسوم به پرونده ثبت سفارش در اماکن بندری و گمرکات کشور، طی روزهای آینده برای مزایده در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار می‌گیرد.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری گفت: تعداد ناوگان اختصاص یافته از سایر دستگاه‌ها برای جابه‌جایی زائران از مبداء مرزها به مقصد استان‌های مختلف افزایش یافت.
اردبیل-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ساماندهی الگوی بهره برداری و ارتقای بهره وری آب در بخش کشاورزی جزو رویکردهای اصلی در استان اردبیل است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک در محورهای ایلام - سرابله - حمیل محدوده‌های تونل آزادی و گلمه، چذابه - بستان محدوده بستان و خرمشهر - شلمچه و بالعکس محدوده شلمچه نیمه سنگین است.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.13 درصد افزایش به 1704 دلار و 38 سنت رسید.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 58 سنت معادل 0.62 درصد کاهش به 92 دلار و 59 سنت رسید.
غلامرضا شجاع گفت: در آخرین جلسه‌ای که مرداد ماه در دفتر صنایع سلولزی و چاپ وزارت صمت داشتیم، هشدار داده شد که به‌صورت جدی به موضوع معامله کاغذ در بورس کالا ورود و آمادگی خود را اعلام کنند.