شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد برخی از مشترکان برق پایتخت در تاریخ سه شنبه؛ 7 بهمن ماه با خاموشی های احتمالی و پراکنده برق، مواجهه خواهند شد.
مدیرعامل شرکت بورس تهران از طرح جداسازی بازارهای معاملاتی خبر داده است، طرحی که به نظر میرسد با هدف منع اثر سهام داران بزرگ گرفته شده است.
روند صعودی بیشتر شاخص های مهم بورسی در آمریکا و آسیا از سر گرفته شد.
در پی اظهارات وزیر بهداشت برای واردات نخستین محموله واکسن کرونا طی روزهای آتی، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: هواپیماهای ایرانی کاملا آماده واردات محموله‌های واکسن کرونا هستند اما تا کنون درخواستی در این زمینه نداشته‌ایم.
رئیس پژوهشگاه استاندارد درباره وجود آلایندگی در کلوچه ایرانی صادر شده به آلمان توضیحاتی ارائه داد.
بیتکوین و اتریوم موفق به عبور از محدوده های مقاومتی مهم خود شدند.
مصوبه چند برابر شدن یارانه و سر و صدایی که در این رابطه در مجلس به پا شده و دایم بر رساندن مردم به حق شان تاکید می شود ماجرای تازه ای نیست، فقط چرا حرفی از اصلاح بزرگترین معضل یارانه های نقدی یعنی پرداخت 78 میلیون نفری و راهکاری برای غربالگری به میان نیامده است؟ مجلس با تصمیم اخیر خود رسما یارانه افراد ثروتمند را دو برابر کرده است، آنهم در شرایطی که این پول از محل حذف ارز 4200 تومانی کالاهای اساسی تامین می شود که تبعات آن می تواند دامن اقشار متوسط و ضعیف را بگیرد.
معاون بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: به منظور کاهش فاصله قیمت محصولات کشاورزی از تولید تا مصرف، حذف واسطه های غیر ضرور و ایجاد رقابت در بازار قرار است در کلانشهرها فضاهایی با امکانات اولیه آب، برق و امکانات بهداشتی ایجاد شود تا تولید کنندگان محصولات کشاورزی بتوانند مانند روز بازارها، محصولات خود را به مردم عرضه کنند.
با وجود حمایت وزیر خزانه داری جدید آمریکا از تقویت دلار به نظر می رسد وی کار سختی برای تحقق این هدف داشته باشد.