کمیسیون اقتصادی مجلس در هفته جاری به بررسی نحوه رعایت موازین قانونی در انتخاب رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار می‌پردازد.
گروه آمار و تحلیل ریسک سازمان بورس و اوراق بهادار در دو گزارش جداگانه به تحلیل تغییر دامنه نوسان و حجم مبنا در بازار سهام پرداخت.
معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه صدای آژیر شب گذشته ارتباطی به پرواز کیش ایر نداشت، گفت: هواپیمای ترکیش ایر به دلیل شرایط نامساعد جوی فرودگاه امام در فرودگاه باکو به زمین نشست.
عملیات بازارگردانی شرکت صنایع آذرآب در بورس اوراق بهادار تهران آغاز ‌شد.
بورس تهران اقدام به مسدود کردن 11 ایستگاه معاملاتی و 44مورد دسترسی برخط سهامداران به دلیل ارسال سفارش کم حجم با دفعات بالا کرد.
افزایش ظرفیت پالایشگاه ها در بزرگترین واردکننده نفت جهان یعنی چین همچنان از بازار جهانی این محصول حمایت کرده حتی با وجود اینکه که تقاضا در کشورهای دیگر دنیا کم بوده است.
مرغداری‌های پرورش مرغ تخمگذار در سال ١٣٩٨، ٨٦٩ هزار تن تخم مرغ تولید کردند که نسبت به سال ١٣٩٦ حدود ١٩٦ هزار تن (٢٩ درصد) افزایش یافت.
طبق اعلام نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، با نوسان نرخ ارز در بازار داخلی و افت بهای اونس جهانی طی یک هفته اخیر، قیمت سکه و طلا در داخل نیز با نوسانات محدودی همراه شده است، اما نکته مهم این است که همچنان حباب سکه در حال تخلیه شدن است؛ به گونه‌ای که در حال حاضر هر قطعه سکه حدودا 200 هزار تومان حباب دارد.
طبق گزارش شورای جهانی طلا (WGC)، تقاضا برای طلا و جواهرات در جهان طی سال گذشته به کمترین میزان خود از زمان شروع بررسی ها در سال 1995 رسیده است.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.14 درصد افزایش به 1845 دلار و 72 سنت رسید.