تولید انواع خودرو در دی ماه امسال، 4.7 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش یافته است؛ این در حالی است که از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، نسبت به مدت مشابه سال مجموع تولید خودروها افزایش 21.2 درصدی داشته است.
بیتکوین در ادامه روند نزولی خود وارد وارد کانال 32 هزار دلاری شد.
رییس کل بانک مرکزی ضمن اعلام اینکه تصمیمی برای سود سپرده بانکی نداریم، گفت: واردکنندگان پیش بینی کاهش نرخ ارز را دارند لذا عرضه افزایش یافته و نرخ ارز کاهشی شده است. همچنین بانک مرکزی به دنبال تعدیل نرخ ارز است و با توجه به اینکه انتظارات تورمی کاهشی است، دلار به زیر20 هزار تومان می رسد.
معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران از آغاز طرح نظارتی ایام پایان سال از روز ١١ بهمن ماه خبر داد و گفت که در بازار تخم مرغ همچنان مشکل کمبود عرضه وجود دارد.
هند همزمان با آغاز اعتصاب غذای یک روزه صدها کشاورز معترض، خدمات اینترنت موبایل را در چندین منطقه در اطراف شهر دهلی نو قطع کرد.
بر اساس گزارش‌های وزارت صمت استخراج جهانی سالیانه بیت کوین 324 هزار بیت کوین معادل 11 هزار میلیون دلار است که برآورد می‌شود استخراج فعلی این رمز ارز به صورت غیر رسمی در ایران سالیانه حدود 4 تا 6 درصد تولید جهانی، یعنی حدود 19 هزار و 500 بیت کوین، معادل 660 میلیون دلار باشد.
بازار کار ژاپن در سال 2020 تحت فشار بحران کرونا با بدترین سقوط خود در 45 سال اخیر روبرو شد و نرخ بیکاری این کشور به بالاترین رکورد خود در 11 سال اخیر رسید.
شرکت شیائومی با امید به لغو ممنوعیت سرمایه گذاری در سهام این تولیدکننده تلفن هوشمند چینی، از وزارتخانه های دفاع و خزانه داری آمریکا شکایت کرد.
نظرسنجی ماهانه رویترز نشان داد قیمتهای نفت در کل سال 2021 در همین حدود خواهند بود و با کمک واکسنها برای خروج از عمق بحران همه گیری ویروس کرونا روند بهبود آن در اواخر سال شروع می شود.
نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد در پی حاکم شدن نوسان و هرج و مرج در بازارهای مالی که به هجوم رو به رشد سرمایه گذاران خرد سازمان یافته واکنش نشان می دهند، خوش بینی به افزایش قیمت در بازار طلا قوی مانده است.