اقدام بانک مرکزی انگلیس برای مداخله در بازار اوراق قرضه، استرلینگ را با بیش از 1 درصد کاهش به 1.0763 در برابر دلار آمریکا رساند.
سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر از جعل حساب کاربری و وب سایت شرکت هواپیمایی ایران ایر خبر داد و از مسافران خواست فقط به وبسایت اصلی شرکت مراجعه کنند.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: 10 هزار و 667 اتوبوس و 18 هزار و 60 مینی بوس و سواری از 28 شهریور تا پنج مهر، 448 هزار و 23 زائر را به مشهد مقدس رساندند.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 315 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 14میلیون و 500هزار تومان است.
دبیر شورای هماهنگی بانکهای دولتی در خصوص جدیدترین آمار خسارت وارده به بانک ها در اغتشاشات اخیر گفت: تا کنون شیشه 323 بانک دچار شکستگی شیشه شده و از 11 شعبه بانک سرقت شده است.
رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از آغاز مزایده یک‌هزار و 62 خودروی وارداتی در سامانه ستاد برای عموم مردم خبر داد.
یک منبع در سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) گفت: اعضای اصلی اوپک پلاس مذاکرات را در مورد اجرای کاهش تولید نفت از زمان نشست این اتحادیه در پنجم اکتبر آغاز کردند.
وزیر نفت ایران در دیدار با وزیر امورخارجه ژاپن بر توسعه همکاری‌ها میان دو کشور تأکید کرد.
سید کاظم چاوشی گفت: در صورت افزایش سختگیری و نظارت بانک مرکزی بر اجرای این بخشنامه (معرفی بانک‌های متخلف در زمینه نرخ سود سپرده سرمایه‌گذاری، به هیئت انتظامی بانک‌ها)، بخشی از سپرده‌های خارج شده از بانک‌ها جذب صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت خواهد شد.