در حال حاضر 4.3 درصد به مشترکان کم مصرف و 2.4 درصد به مشترکان خوش مصرف افزوده شده و 6.7 درصد از جمعیت مشترکان خانگی پرمصرف در کشور کاهش یافته که تا پیک تابستان آینده به 10 درصد بالغ می شود.
معاون هماهنگی توزیع توانیر، سهم مشترکان شهری با 46 میلیون قبض خانگی را 20 درصد کم مصرف، 49 درصد خوش مصرف و 30 درصد پرمصرف و مشترکان روستایی 30 درصد کم مصرف،47 درصد خوش مصرف و 23 درصد پرمصرف عنوان کرد.
مدیرکل دفتر مبارزه با آفات سازمان حفظ نباتات کشور گفت: پیش بینی می‌شود دسته‌های گسترده ملخ صحرایی حدود 10 تا 15 روز آینده وارد کشور شوند.
ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق برای توسعه بازار محصولات 7 خدمت صادراتی ارائه می‌دهد.
سرقت و فروش دسترسی به شبکه سازمان‌ها در سال 2020 و در پی فراگیری دورکاری کارکنان افزایش چشم‌گیری داشته است.
قیمت نفت خام در پایان معاملات دیشب، جمعه (بامداد شنبه به وقت تهران)، با نگرانی از رشد عرضه در آینده نزدیک، سقوط کرد اما شاخص‌ها توانستند به رشد هفتگی و ماهانه دست یابند.
شاخص داوجونز در معاملات دیشب، جمعه، (بامداد شنبه به وقت تهران) تحت تاثیر تداوم نگرانی از بالا آمدن نرخ سود اوراق قرضه، سقوط کرد.
قیمت جهانی طلا در حالی در پایان معاملات دیشب، جمعه (بامداد شنبه به وقت تهران)، به شدت سقوط کرد که رشد سود اوراق قرضه آمریکا و تقویت دلار سرمایه‌گذاران را نسبت به خرید طلا بی‌میل کرده است.
قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با 2.06 درصد کاهش به 1734 دلار و 4 سنت رسید.
ارزشمندترین ارز دیجیتالی جهان، بیت‌کوین، پس از یک روند طولانی رشد انفجاری که باعث شد چندین بار رکورد قیمت آن شکسته شود، بدترین هفته در یک سال اخیر را تجربه کرد و سقوط سنگینی را متحمل شد.