اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به وضعیت اقتصادی کشورهای توسعه یافته جهان در فصل سوم و چهارم سال 2020 پس از شیوع ویروس کرونا پرداخت است.
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که نتایج مقدماتی محاسبات آماری این بانک نشان می‌دهد رشد سه ماهه سوم تولید کارگاه‌های بزرگ صنعتی حدود 10.7 درصد و رشد نه ماهه آن حدود ٨ درصد بوده است.
وزیر اقتصاد صدور حکمی حمیدرضا مومنی ازندریانی را به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی کشور منصوب کرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت از کاهش تعرفه واردات نخ ابریشم از 26 به 20 درصد و تصویب آن در هیئت دولت خبر داد.
سخنگوی شورای عالی بورس با اشاره به این که واریز سود سهام عدالت افرادی که مدیریت مستقیم را انتخاب کرده‌اند، به حساب آنها واریز می‌‌شود، گفت: سود سال 98 سهام عدالت افرادی هم که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند توسط شرکت سمات واریز می‌شود.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به اینکه قاچاق خودروها با قاچاق بقیه کالاها فرق اساسی دارد، گفت: این قاچاق، سفارشی و ویژه است و مشتری خاص دارد.
در حالی که رشد سوددهی اوراق قرضه دولت آمریکا جذابیت سرمایه گذاری در بازار طلا را کاهش داده است، قیمت طلا امروز اندکی کاهش داشت.
بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را برای امروز چهارشنبه 13 اسفند 1399 اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 9 ارز کاهش و 29 ارز افزایش یافت. نرخ 9 ارز نیز ثابت ماند.
محمد اسلامی اعلام کرد: تا کنون هیچ ممنوعیتی برای سفرهای نوروزی با وسایل حمل و نقل عمومی اعلام ننشده است، اما اگر ابلاغ شود بلافاصله اجرایی خواهد شد.