بررسی آخرین آمارها حاکی از این است که در مردادماه امسال حدود 7.1 میلیون فقره چک مبادله‌ شد که 90.9 درصد این چک‌ها وصول شده است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام گفت: اکنون قیمت انواع روغن‌های خوراکی 10 درصد و روغن‌های صنف و صنعت 15 درصد کاهش یافته است.
خبرگزاری فاینانشیال گزارش داد که قرار است در سایه توافق برای آزادی زندانیان بین آمرکیایی در ایران پول‌های بلوکه شده کشورمان در کره جنوبی آزاد می‌شود.
امروز بازار طلا، سکه و ارز با نوسانات زیادی روبرو است به طوریکه قیمت سکه امامی تا این لحظه به مبلغ 15 میلیون و 344 هزار تومان معامله می شود.
بورس در ابتدای معاملات روز یکشنبه به صورت منفی کار خود را آغاز کرد اما نسبت به دیروز وضعیت متعادلی را تجربه می کند.
به زودی در راستای مذاکرات فشرده سیاسی ایران قرار است 7 میلیارد دلار دیگر از پول های بلوکه شده ایران آزاد شود.
صرافی های مجاز از 11 مهر موظفند نرخ های خرید و فروش ارز را علاوه بر تابلوی صرافی در درگاه یکپارچه اعلام نرخ ارز نیز درج کنند و فهرست نرخ ها را در وبگاه رسمی بازارمتشکل ارز ایران منتشر کنند.
نمایندگان فروش شرکت‌های خارجی چند ملیتی jti و bat با ماهیت انگلیسی، آمریکایی و ژاپنی بازار مولوی تهران را محلی برای فروش محصولات قاچاق سیگار کرده‌اند.
بانک مرکزی اعلام کرد: از مجموع یک میلیارد و 25 میلیون یورو ارز عرضه شده در سامانه نیما (حواله) امروز فقط معادل 218 میلیون یوروی آن معامله شد.
در شهریورماه امسال بیش از 9 هزار میلیارد تومان سود به حساب 6 میلیون و 120 هزار سهامدار با استفاده از اطلاعات سامانه سجام پرداخت شد.