طبق اعلام آژانس فدرال مسکن آمریکا، در سراسر این کشور متوسط قیمت مسکن در ماه فوریه نسبت به فوریه سال گذشته 12 درصد افزایش یافته است.
همه شاخص های مهم بورسی وال استریت ریزش کردند.
طی سال های اخیر با وجود تکلیف قانون بودجه مبنی بر حذف پردرآمدها از لیست یارانه بگیران، اقدام جدی در این رابطه صورت نگرفت و دولت به پرداخت نقدی به 78 میلیون ایرانی اعم از نیازمند و غیر نیازمند ادامه داد، ولی در قانون بودجه سال جاری همین تکلیف هم برداشته شد تا روال معیوب پرداخت یارانه بدون هیچ اصلاحی ادامه داشته باشد؛ موضوعی که حتی مجلس با وجود تاکید برای افزایش مبلغ یارانه توجهی به آن نکرد.
بسیاری از فعالان اقتصادی چالش‌های متعدد موجود در نظام مالیاتی را مانعی بزرگ پیش روی بخش مولد اقتصاد معرفی می‌کنند و برخی کارشناسان تاکید دارند نظام حکمرانی مالیاتی کشور نیازمند بازنگری است.
رئیس مرکز ملی فرش ایران از افزایش 34 درصدی تولید فرش دستباف در 10 ماهه 1399 خبر داد.
تبریز- نائب‌رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با اشاره به انعقاد قرارداد مهم و راهبردی 25 ساله همکاری ایران و چین گفت: این قرارداد موضوعی فراجناحی و تصمیم نظام است.
رییس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران می‌گوید برای اعطای مجوز واردات واکسن کرونا به بخش خصوصی فرصت سوزی شده است.
بر اساس تغییر رنگ‌بندی شهرهای مختلف کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، خروج و ورود خودروها با پلاک بومی و غیربومی، از و به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است و همه دوربین های ثبت پلاک مرکز مدیریت راه ها در این مناطق فعال شده‌اند.
متن گزاره‌برگ در خصوص "برنامه همکاری جامع ایران و چین" منتشر و در آن تاکید شد که در سند جامع همکاری‌های 25 ساله ایران و چین مدیریت، اداره و یا بهره‌برداری از هیج منطقه و یا حوزه‌ای واگذار نشده است.
در پی اعلام ممنوعیت سفر به استان قم در روزهای یکشنبه و دوشنبه، هشتم و نهم فروردین(امروز و فردا)، مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد که پلاک‌های غیربومی در طول این دو روز برای پلیس راه ارسال می‌شود.