نحوه فعالیت واحدهای ستادی و ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور در دوران پیک چهارم کرونا اعلام شد.
یک عضو اتاق بازرگانی تهران معتقد است که نرسیدن نهاده‌های دامی جدید به واحدهای تولید کننده مرغ، احتمال افزایش دوباره قیمت این محصول در هفته‌های آینده را افزایش داده است.
نایب رییس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی اعلام کرد که در کل کشور باید مرغ با قیمت مصوب 24 هزارو900 تومان توزیع شود و اگر چنین اتفاقی نمی افتد سیستم توزیع با مشکلاتی همراه است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران از آغاز طرح ویژه ضیافت برای نظارت بر بازار ماه رمضان خبر داد و گفت که پرونده بازرسی و نظارت بر بازار شب عید با بیش از 28 میلیارد تومان پرونده بسته شد.
در دور جدید رالی صعودی ارزهای دیجیتالی، ارزش بازار آن ها از دو تریلیون دلار عبور کرد.
اتاق اصناف ایران جزئیات جدیدی از چگونگی فعالیت مشاغل در تعطیلات دو هفته‌ای شهرهای قرمز منتشر کرد.
حذف 4 صفر از پول ملی که از سوی بانک مرکزی با کم‌رنگ‌کردن صفرهای اسکناس در سال گذشته وارد فاز جدیدی شده بود، به زودی عملیاتی خواهد شد.
در حالیکه در اواخر سال گذشته مسئولان سازمان امور مالیاتی از اعلام لینک و آدرس سامانه‌های مرتبط با قانون الزام مشاغل به نصب کارتخوان در ابتدای سال جاری خبر داده بودند، طبق گفته معاون سازمان امور مالیاتی دو سامانه مربوطه هنوز آماده نشده‌اند و با آمادگی و اعلام آدرس آن‌ها تا ابتدای اردیبهشت ماه مردم می‌توانند در این سامانه‌ها برای ثبت نام اقدام کنند.
هر دلار آمریکا(اسکناس) امروز شنبه 21 فروردین 1400 در صرافی‌های بانکی برای خرید 23 هزار و 807 تومان و برای فروش 24 هزار و 288 تومان است.
تعداد بیکاران 18 تا 35 ساله در ایران به 1.7 میلیون نفر رسیده که البته کاهش داشته است.