شرکت اپل اعلام کرد 20 آوریل برابر با 31 فروردین رویداد ویژه ای برگزار می کند که پیش بینی می شود طی آن مدلهای جدید آی پد پرو و سایر محصولات این شرکت در آستانه کنفرانس سالانه طراحان اپل در ژوئن رونمایی شوند.
درحالی آمارها حاکی از فوت حدود سه میلیون مشمول سهام عدالت است که قرار است مجامع الکترونیکی شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت حدود یک ماه دیگر برگزار شود و هر یک رای سهام داران می تواند نقش مهمی در انتخاب اعضای هیات مدیره داشته باشد.
رشد اقتصادی سه ماهه انگلیس به کمترین سطح از ماه ژوییه سال قبل رسید.
هالک بانک که از سوی آمریکا متهم به کمک به دور زدن تحریم های ایران و یک میلیارد دلار پولشویی شده است، خواستار پایان پیگرد قضایی پرونده تحریمی ایران شد.
ثبت‌نام برای شرکت در طرح پیش‌فروش حداکثر یکساله چهار محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو شامل دناپلاس توربو اتوماتیک، راناپلاس، سورن پلاس و پژو 207 دستی با سقف شیشه‌ای از امروز (چهارشنبه) آغاز شده و تا شنبه هفته آتی (28 فروردین ماه) ادامه خواهد داشت.
سه هزار نفر از حقوقدانان کشور در بیانیه‌ای نقض فاحش اصول آزادی بیان از سوی پلتفرم‌های خارجی شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی علیه رسانه ملی را محکوم کردند.
درحالی که مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهادکشاورزی به مرجع توزیع تراکتور در بین کشاورزان تبدیل شده است کشاورزان از تشکیل بازار سیاه تراکتور در کشور انتقاد می کنند و این مشکل را ناشی از ایرادات در حوزه توزیع می دانند.
بیت کوین یک روز قبل از عرضه سهام صرافی کوین بیس در بورس آمریکا، طی حدود یک ساعت دو بار رکورد خود را شکست و به 63 هزار دلار رسید.
بیش از نیمی از واردات کالاهای اساسی در سال گذشته به تامین غذای دام و طیور اختصاص داشته و در حال حاضر حدود سه میلیون از این اقلام در گمرک و بنادر دپو شده است، کالاهایی که با ارز 4200 تومان وارد و همچنان در این لیست قرار دارند.