با ابلاغیه بانک مرکزی به بانک‌ها، مشکل کارت‌های بانکی اتباع خارجی رفع شد که از این پس، این افراد می‌توانند با داشتن مدارک اقامتی معتبر از جمله کارت آمایش، دفترچه اقامت، گذرنامه با روادید، دفترچه پناهندگی و... برای دریافت کارت بانکی با سقف خرید روزانه 15 میلیون تومان اقدام کنند.
پس از چهار دور افزایش متوالی، نرخ بیکاری انگلیس کاهش پیدا کرد.
عربستان با صادرات 7.84 میلیون تن نفت به چین در ماه مارس همچنان بزرگترین عرضه کننده نفت خام به این کشور است.
پس از توافق افزایش 35 درصدی قیمت سیمان سفید توسط تولیدکنندگان، دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان در نامه‌ای خطاب به مدیران عامل کارخانه‌های سیمان، قیمت‌های جدید را که مشمول افزایش قیمت شده، ابلاغ و اعلام کرده است که قیمت‌های جدید از امروز (سه‌شنبه) قابلیت اجرایی دارد.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای تمدید مهلت‌های مقرر در «قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور» را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
در حالی سازمان اموال تملیکی طی توافقی تصمیم به واگذاری 1500 خودرو وارداتی متروکه در مناطق آزاد گرفته و این پیشنهاد در جریان بررسی قرار دارد که مسئولان مربوطه می گویند برخی محدودیت ها مانع از فروش این خودروها در سرزمین اصلی شده است.
رئیس اتاق بازرگانی تهران می‌گوید بخش خصوصی موفق شده قرارداد واردات شش میلیون دوز واکسن کرونا را نهایی کند.
هشت پروژه صنعت آب و برق با سرمایه‌گذاری 175 میلیارد تومان، با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر نیرو و در قالب سومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به بهره برداری رسید.
حق تقدم خرید در نماد معاملاتی (غنیلیح1) امروز گشایش می یابد .