قیمت دلار در معاملات امروز با افزایش مواجه شد.
بر اساس بخشنامه گمرک ایران، برای رجیستری تلفن همراه یک ماه فرصت لحاظ شده و پرداخت عوارض گمرکی صرفا از طریق کارت بانکی مسافر انجام خواهد شد.
مدیر روابط عمومی سازمان بورس از برگزاری جلسات فوق‌العاده برای بررسی راهکارهای کوتاه مدت حمایت از بازار سرمایه جهت اقدامات عملیاتی فوری در سازمان بورس خبر داد.
مراغه- نماینده شهرستان مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولیت کنترل بازار محصولات کشاورزی بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است.
مدیر سامانه تدارکات الکترونیک دولت با تشریح مراحل ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیک برای شرکت در مزایده دوم خودروهای خارجی از هزینه حدود 200 هزار تومانی دریافت گواهی امضای الکترونیکی خبر داد.
رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: در مزایده هزار و 40 دستگاه خودرو به ارزش هزار و 809 میلیارد تومان، 23 هزار و 180 ثبت نام و 13 هزار نفر پیشنهاد قیمت دادند.
شاخص کل بورس تهران در معاملات روز با رشد 2868 واحدی مواجه شده و به یک میلیون و 316 هزار واحد رسید.
سازمان بورس در انتهای مهرماه سال جاری از طریق برگزاری دومین مرحله آزمون‌ استخدامی سال 1401، اقدام به جذب نیروی متخصص و توانمندی که از شرایط اختصاصی برخوردار هستند، می‌کند.
قیمت نفت حدود چهار درصد جهش کرد و به بالاترین حد در پنج هفته گذشته رسید. این افزایش قیمت در پی تصمیم سازمان اوپک پلاس صورت گرفت.
امروز دلار در بازار توافقی به قیمت 31هزار و 550 تومان رسید.