با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه یک شرکت خودرویی به مبلغ 3 هزار میلیارد تومان از طریق فرابورس از امروز چهارشنبه 23 اسفند ماه به مدت سه روز کاری عرضه می‌شود.
ترکیه در ماه ژانویه کسری حساب جاری 2.5 میلیارد دلاری ثبت کرد.
قیمت جهانی طلا امروز، چهارشنبه (13 مارس) پس از ثبت بزرگترین کاهش خود در یک ماه گذشته در جلسه قبل پس از انتشار گزارش تورم ایالات‌متحده که بازده اوراق قرضه را افزایش داد و امیدها برای کاهش نرخ بهره در ژوئن فدرال رزرو را اندکی کاهش داد، ثابت ماند.
قائم مقام سابق وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه کاملا واضح بود که در آستانه سال جدید و روزهای پایانی سال تقاضای ارز افزایش می‌یابد و به واسطه آن نیز نرخ ارز دچار نوسان می‌شود، گفت: این شرایط در نهایت موقتی خواهد بود و قیمت‌ها کم کم کاهشی می‌شود.
براساس اعلام سازمان امور مالیاتی کشور ، مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی صرفا تا پایان سال جاری است و پس از آن مطابق رویه های قبل خواهد بود.
طی 6 حراج سکه طلا در مرکز مبادله، در مجموع 68هزار و 441 قطعه سکه به متقاضیان تخصیص داده شد که شامل 57هزار و 731 قطعه ربع‌سکه، 7678 قطعه نیم‌سکه و 3032 تمام‌سکه است.
انجمن تولیدکنندگان خودروی اروپا از تولید بیش از یک میلیون خودرو در ایران طی سال میلادی گذشته خبر داد و اعلام کرد ایران در این دوره بیشتر از فرانسه، انگلیس، ایتالیا، روسیه و ترکیه خودرو تولید کرده است.
بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، طی 2 روز آینده در اکثر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما حاکم خواهد بود.
معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی بابیان اینکه کالاهای اساسی برای ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان تامین شده است گفت : مردم هیچ نگرانی بابت تامین کالاهای اساسی در این ایام نخواهند داشت و هیچ کمبودی در تامین و توزیع کالاهای اساسی گزارش نشده است.
اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل ابزار مطلوبی برای افزایش انگیزه و مسئولیت‌پذیری شاغلان به شمار می‌رود که ضمن ایجاد انگیزه و روحیه کار، موجب واقعی شدن حقوق نیروهای کار می‌شود.