رئیس جمهور روسیه در سخنرانی خود در مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ هشدار داد که بهبودی اقتصادی جهان نابرابر است و خطراتی را به دنبال دارد.
شرکت توانیر از آماده باش کامل صنعت برق در ایام انتخابات ریاست جمهوری و به خصوص در ساعات برگزاری مناظره کاندیداهای کشور خبر داد.
روش‌های کلاهبرداری اگرچه روزبه‌روز در حال تغییر است، اما بعضی از روش‌ها برای کسانی که قصد سوءاستفاده از ناآگاهی افراد را دارند، هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود و همواره با تغییرات جزئی، کلاهبردارانی پیدا می‌شوند که بخواهند از عدم اطلاع مردم بهره بگیرند.
صندوق‌های سرمایه‌گذاری ETF که در روزگاری نه چندان دور یکی از سرفصل‌های جذاب بازار سرمایه بود، این روزها مانند سایر بخش‌های بازار کج دار و مریز به راه خود ادامه می‌دهند و همچنان پالایشی یکم پایین‌تر از ارزش زمان عرضه خود معامله می‌شود.
بر اساس بررسی‌های اتاق ایران درحالی که سال گذشته در چنین روزهایی بازار سرمایه بالاترین بازدهی را ثبت کرده بود، حالا کمترین بازدهی را با منفی 18 درصد داشته و از طلا و ارز زیان‌بارتر بوده است.
رییس نظام صنفی کشاورزی عامل افزایش قیمت محصولات کشاورزی از مرزعه تا بازار را عدم برنامه ریزی صحیح در تنظیم بازار محصولات کشاورزی، دلالی و واسطه گری، کمبود زیرساختهای نگهداری از محصولات و کمبود صنایع فرآوری و تبدیلی اعلام کرد.
طی دو روز گذشته در تهران و برخی از استان ها جداول خاموشی های احتمالی منتشر نشده که طبق گفته مسوولان صنعت برق این جدولها پس از تعطیلات منتشر خواهد شد و قطعا اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنج شنبه 13 خرداد 1400 در صرافی های بانکی به 23 هزار و 338 تومان رسید.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنج شنبه 13 خرداد 1400، در بازار آزاد تهران به 10 میلیون و 720 هزار تومان رسید.