پلتفرم نوین و هوشمند با هدف هدف کمک به سازمان‌ها در حوزه استعدادیابی یافتن نیروی انسانی متخصص رونمایی می‌شود.
شرکت دولتی روس‌نفت Rosneft اعلام کرد که شرکت تابعه آن یک میدان بزرگ میعانات گازی در جمهوری ساخا (یاکوتیا) با ذخایر بیش از 40 میلیارد متر مکعب گاز و بیش از 2 میلیون تن میعانات گازی کشف کرده است.
دبیر انجمن روغن نباتی گفت: در سه ماه نخست سال جاری به طور میانگین ماهانه بیش از 200 هزار تن انواع روغن نباتی در کشور تولید و توزیع شد که بیشتر از برنامه تکلیفی ماهانه 180 هزار تن است.
قانون جدید مالیات برارزش افزوده و حذف مالیات از اصل طلا هفته ی گذشته ابلاغ شد، ولی اجرای آن بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی به شش ماه آینده موکول شده است.
عملیات بازارگردانی یک شرکت‌ سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار آغاز شد.
سازمان هدفمندسازی یارانه ها با صدور اطلاعیه‌ای زمان واریز یارانه نقدی تیر ماه سال جاری ( 1400 ) را اعلام کرد.
میزان تولید شمش آلومینیوم کشور طی 3 ماهه نخست سال 1400 حدود 30 درصد افزایش یافت و به بیش از 131 هزار تن در بهار امسال رسید.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز شنبه 19 تیرماه میزبان عرضه 323 هزار و 330 تن سیمان از سوی 22 شرکت سیمانی است. همچنین 3 هزار تن شمش بلوم، 10 هزار تن شمش چدن، 84 هزار و 80 تن ورق فولاد، 5 هزار و 530 تن تیرآهن، 6 هزار و 100 تن میلگرد، 400 تن کک متالورژی و 20 کیلوگرم شمش طلا نیز در تالار مذکور عرضه می شود.
رئیس جمهور با اشاره به افتتاح طرح های بسیار مهم صنعتی و معدنی در هفتاد و نهمین هفته از افتتاح طرح های ملی کشور، گفت: افتتاح 40 هزار میلیارد تومان طرح در یک روز و در یک استان نشانگر توانمندی ملت، برنامه ریزی دولت و کارآمدی دولت و ملت است که در سخت ترین شرایط جنگ اقتصادی مهمترین پروژه ها را به ثمر رسانده اند.