ترافیک در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه سنگین است.
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور زیربنایی گفت: اولین قطار باری از طریق راه‌آهن خواف_ هرات وارد به مقصد افغانستان حرکت کرد.
بسیاری علاقمند به کاشت صیفی‌جات از جمله خیار در منازلشان هستند. اما برای کاشت این محصول در خانه چه باید کرد؟
رسانه‌های بین‌المللی سفر رئیس جهموری ایران به کشورهای آفریقایی در بیش از یک دهه گذشته را ارتقای دیپلماسی اقتصادی، تقویت روابط سیاسی با کشورهای دوست، همسو و تنوع بخشی به مقاصد صادراتی عنوان کردند.
رئیس‌جمهور کنیا گفت: ایران یک کارخانه مونتاژ خودروسازی در کنیا افتتاح می‌کند و خودروهای بومی ایرانی در کشور ما تولید می‌شود.
رئیس‌جمهور کنیا گفت: ایران یک کارخانه مونتاژ خودروسازی در کنیا افتتاح می‌کند و خودروهای بومی ایرانی در کشور ما تولید می‌شود.
شاخص کل بازار سهام در ادامه ی روند ریزشی خود، امروز با ریزشی 30 هزار واحدی در نیمه ی اول بازار، کانال 2 میلیون و 100 هزار واحدی را از دست داد و به کانال پایین تر سقوط کرد.
همزمان با اعلام دادستانی مبنی بر ارائه مستندات فرارهای مالیاتی از سوی وزارت اقتصاد، خاندوزی وزیر اقتصاد از دستور ویژه به سازمان مالیاتی برای ارائه این مستندات به دادستانی خبر داد.
با شروع فصل گرما میزان تبخیر آب از سدها افزایش یافته و اوضاع بعضی از سدها رو به بحرانی شدن حرکت می‌کند، به‌طوری که طبق آمار هفدهم تیرماه 12 سد مهم کشور کمتر از 20 درصد آب دارند.
رئیس سازمان بورس در نامه‌ای به دادستان کل کشور بر جلوگیری از تضییع حقوق سهامداران تاکید کرد.