قیمت جهانی نفت خام در معاملات امروز، چهارشنبه، در حالی رشد کرد که هنوز اسکله‌های نفتی آمریکا به تولید کامل خود باز نگشته‌اند.
بیست و دومین مرحله یارانه معیشتی ساعت 24:00 امروز چهارشنبه 10 شهریور 1400 به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
تحلیلگران و معامله گران پیش بینی کردند پس از چند ماه رکود بازار محموله های نفتی تک، واردکنندگان چینی بار دیگر خریدشان را افزایش می دهند.
مایکروسافت اعلام کرد نسل جدید سیستم عامل دسکتاپ ویندوز 11 پنجم اکتبر (13 مهر) برای رایانه های شخصی واجد ارتقا قابل دسترس خواهد شد.
نظرسنجی رویترز نشان داد تولید نفت اوپک در اوت افزایش یافت و به بالاترین میزان از آوریل سال 2020 تاکنون رسید با این حال کاهش تولید ناخواسته برخی اعضا، رشد بیشتر تولید این گروه را محدود کرد.
تولید جدیدترین مدل ساعت هوشمند اپل به دلیل طراحی پیچیده آن به تاخیر افتاد.
تحلیلگران در نظرسنجی ماهانه رویترز پیش بینی کردند قیمتهای نفت به دلیل شیوع کرونای دلتا و به خطر افتادن روند بهبود تقاضا، سال میلادی جاری فضا برای صعود بیشتر نخواهد یافت.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اجازه ادامه فعالیت به مدیران ناسالم نمی‌دهیم.
سرانجام و با وجود کش و قوس های فراوان درمورد اینکه همه بورس تولیدی در کشور در بورس کالا عرضه شود یا خیر، روز گذشته وزرات صمت در ابلاغیه ای به روسای سازمان صمت 31 استان اعلام کرد که خرید و فروش سیمان خارج از بورس کالا ممنوع است؛ ابلاغیه ای که به نظر می‌رسد مهر ختامی است بر هرج و مرج بازار سیمان.