دبیر اتاق مشترک بازرگانی ایران و کره‌جنوبی گفت: خبر مجوز آمریکا برای واردات لوازم خانگی ال‌جی و سامسونگ در برابر بخشی از پول‌های بلوکه‌شده ایران در کره‌جنوبی را در رسانه‌ها دیدیم، ولی طبق استعلام‌هایی که از کره‌جنوبی داشتیم، چنین خبری صحت ندارد.
پس از یک تابستان آرام طولانی، بازار طلا اندکی روند صعودی پیدا کرد و هر دو گروه تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران خُرد در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز صعود بیشتر قیمت طلا در معاملات هفته جاری را پیش بینی کردند.
قیمت نفت در پی گزارش اشتغال ضعیفتر از حد مطلوب آمریکا که احیای اقتصادی ناهموار و بالطبع آن تقاضای ضعیفتر برای سوخت در پی افزایش ابتلا به کووید 19 را نشان داد، در معاملات روز جمعه کاهش پیدا کرد.
یک استاد دانشگاه با بیان اینکه دلیل افزایش قیمت جوجه یک روزه گوشتی به ١١ هزار تومان کمبود تولید است،گفت: تا تابستان سال آینده در این حوزه مشکل داریم.
ساری- رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: تردد در محور هراز مسیر جنوب به شمال با ترافیک سنگین همراه است.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در پایان معاملات دیروز با 42 سنت معادل 0.58 درصد کاهش به 72 دلار و 61 سنت برسد.
دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران از ارائه کارت اعتباری پنج، 10، 15، 20 و 30 میلیون تومانی برای خرید لوازم خانگی با بهره چهار درصد و با اقساط شش ماهه، 9 ماهه و یک ساله خبر داد.
قیمت آلومینیوم روز پنج شنبه تحت تاثیر نگرانیهای رو به رشد در خصوص محدودیت تولید این فلز در چین و احتمال کمبود عرضه به بالاترین حد در 10 سال اخیر صعود کرد.
نظرسنجی رویترز از شش پالایشگر نشان داد در پی کاهش ماه گذشته قیمت پایه دوبی، عربستان سعودی احتمالا قیمت فروش گریدهای نفتی خود به آسیا را در اکتبر کاهش می دهد.
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) اعلام کرد قیمت جهانی مواد غذایی پس از دو ماه کاهش، در اوت تحت تاثیر رشد قیمت شکر، روغنهای گیاهی و بعضی غلات افزایش یافت.