وزیر نیرو با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای جلوگیری از خاموشی در کشور، گفت: ما یک تیم 85 میلیون‌نفره هستیم و یک کار تیمی را با حضور این جمعیت انجام می‌دهیم؛ اگر میزان مدیریت مصرف مطابق پیش‌بینی‌ها و مدل‌ها باشد با کمترین مشکل از تابستان عبور خواهیم کرد، من نمی‌توانم از طرف مردم قول بدهم، این موضوع دوطرفه است؛ اما تلاش می‌کنیم که در صورت رعایت بدون کمترین مشکل از تابستان عبور کنیم.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.08 درصد کاهش به 1953 دلار و 70 سنت رسید.
بانک‌های دولتی و بانک هایی که دولت سهام مالکیتی آنها را در اختیار دارد، از ابتدای بهمن 1400 تا 31 خرداد 1402 به یک میلیون و 928 هزار و 724 نفر 68 هزار و 881 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده‌اند.
سازمان ملل اعلام کرد که بدهی جهانی سال گذشته به بالاترین حد خود رسید.
بازار آسیا پیش از انتشار داده‌های اقتصادی چین، با کاهش روبرو شد.
قیمت طلا امروز(دوشنبه) با افزایش ارزش دلار کاهش یافت، اگر چه سرمایه‌گذاران بر روی توقف فدرال رزرو آمریکا برای افزایش نرخ بهره تمرکز می‌کنند.
معاون استاندار از ایجاد 125 هزار شغل درسال گذشته در تهران خبر داد و گفت:در سال گذشته 268واحد راکد به چرخه تولید بازگشتند و در حوزه مشاغل خانگی 8200شغل ایجاد شده است.
یک منبع آگاه در انجمن فروشندگان خودروی روسیه اعلام کرد که سهم برندهای چینی از بازار خودروی این کشور به بیش از 40 درصد رسیده است.
شاخص کل بازار سرمایه در ادامه ی روند ریزشی خود کانال دو میلیون واحد را از دست داد و پس از ماه ها مجددا به زیر این کانال برگشت.
رئیس سازمان فنی و حرفه ای از ارائه آموزش مهارتی به 4 میلیون نفر تا سال 1406 خبر داد و گفت: پیش بینی شده است، حدود 4میلیون نفر ساعت آموزش توسط بخش‌های دولتی و خصوصی به شاغلان، کارجویان و متقاضیان مهارت آموزی ارائه شود.