وزیر راه و شهرسازی به انجام اقدامات موثر به‌منظور افزایش تعداد ناوگان ضروری در ایام اربعین تاکید کرده؛ با وجود این در حال حاضر حداقل حدود 3000 اتوبوس برای این ایام کمبود وجود دارد که معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از تلاش برای واردات 2000 اتوبوس و تامین اتوبوس داخلی در هماهنگی با شرکت‌های حمل‌ونقلی خبر داده است.
با تغییر حقوق ورودی خودرو در سال 1402 قرار است هفته آینده عرضه چانگان های وارداتی با قیمت جدید آغاز شود .
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای ترویج الگوهای تامین مالی، هم افزایی نهادها و تقویت نظام سنجش اعتبار، با ترکیب اعضای شورای ملی تأمین مالی موافقت کردند.
کارشناس بازار سرمایه گفت: افزایش ناگهانی نرخ خوراک و گاز سوخت در حالی ابلاغ شد که روند قیمت‌های جهانی گاز در بازارهای بین المللی روند کاهشی داشته و تعیین عدد ثابت برای نرخ خوراک اشتباه است.
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از تجدیدنظر در دستورالعمل نحوه رسیدگی به شکایات مصرف کنندگان خودرو و ابلاغ آن خبر داد.
امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 321هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 27 میلیون و 800 هزار تومان است.
شاخص کل بورس بالاخره بعد از چند روز به حمایت ها پاسخ داده و امروز یک رشد نسبتا خوب را تجربه کرد.
حواشی پرماجرای سد چمشیر همچنان بعد از آبگیری و افتتاح رسمی سد هم ادامه دارد و درحالی که مخالفان با همه توان درحال تخریب این پروژه هستند، این سوال در اذهان عمومی نیاز به پاسخ دارد که سد چمشیر چرا ساخته شد و با آبگیری این سد چه پیامدهای مثبتی در منطقه ایجاد می‌شود؟
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: مطابق هدفگذاری انجام شده، تا پایان سال 1402 تعداد استانداردهای اجباری برای قطعات خودرو به یک‌هزار قطعه می‌رسد.
در حالی آلمان سطح مبادلات تجاری خود با ایران را کاهش داده که کشورهای هلند، اسپانیا، ایتالیا و فرانسه با استفاده از این فرصت صادرات خود به ایران را از 13 تا 100 درصد افزایش داده اند.