شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از لغو پروازهای فرودگاه مهرآباد به دلیل بارش برف و کاهش دید افقی تا اطلاع ثانوی خبر داد.
مقام مسئول بنیاد مسکن از آغاز پرداخت وام های بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستانی طی امروز خبر داد و گفت:به 28هزار مسکن شهری و روستایی این استان خسارت وارد شده است.
دبیر انجمن تولیدکنندگان زنجیره ای گوشت مرغ با رد امکان افزایش قیمت این محصول در شب عید گفت: میزان تولید این محصول در کشورمان فراوان است و در ایام پایانی سال گران نخواهد شد.
با فروکش کردن التهابات ناشی از تغییر قیمت بنزین و تنش‌های منطقه‌ای، رشد قیمت مسکن متوقف شده و واسطه‌ها از کسادی معاملات در دو هفته اخیر خبر می‌دهند.
درصورتی که وب‌سایتی فیلتر شده باشد، با مراجعه‌ به پرتال خدمات الکترونیک کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، می‌توان درخواست رفع فیلتر از آن سایت را ارایه کرد.
مالیات بر مستغلات خالی، یکی از انواع مالیات بر درآمد املاک است که براساس آن، واحدهای مسکونی خالی واقع در شهرهای با جمعیت بیش از 100 هزار نفر، از سال دوم به بعد مشمول مالیات معادل بر اجاره خواهند شد و معادل 50 درصد درآمدهای حاصل شده از این مالیات، به حساب خزانه دولت و 50 درصد دیگر به عنوان سهم شهرداری‌ها به حساب شهرداری شهرهای محل اخذ مالیات واریز می‌شود.
بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) تا پایان آبان‌ماه 53 هزار و 624 طرح در کل کشور در دست اجرا هستند که بیش از نیمی از آن‌ها کمتر از 20 درصد و حدود شش درصد از آن‌ها بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و پیش‌بینی می‌شود که با تکمیل طرح‌ها بیش از یک میلیون و 641 هزار نفر در این طرح‌ها مشغول به کار شوند.
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش نسبی قیمت تعدادی از محصولات سایپا در بازار دارد.
فرابورس با صدور اطلاعیه‌ای، 5 محدودیت‌ معاملاتی گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن دو بانک مسکن و ملی را اعلام کرد.
مدیریت سیلاب از طریق سدهای استان سیستان و بلوچستان پس از وقوع سیل به‌خوبی انجام شده و در حال حاضر این سدها بدون هیچ خسارت و آسیبی به طور کامل در مدار بهره‌برداری قرار دارند.