طی 6 حراج سکه طلا در مرکز مبادله، در مجموع 68هزار و 441 قطعه سکه به متقاضیان تخصیص داده شد که شامل 57هزار و 731 قطعه ربع‌سکه، 7678 قطعه نیم‌سکه و 3032 تمام‌سکه است.
انجمن تولیدکنندگان خودروی اروپا از تولید بیش از یک میلیون خودرو در ایران طی سال میلادی گذشته خبر داد و اعلام کرد ایران در این دوره بیشتر از فرانسه، انگلیس، ایتالیا، روسیه و ترکیه خودرو تولید کرده است.
بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، طی 2 روز آینده در اکثر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما حاکم خواهد بود.
معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی بابیان اینکه کالاهای اساسی برای ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان تامین شده است گفت : مردم هیچ نگرانی بابت تامین کالاهای اساسی در این ایام نخواهند داشت و هیچ کمبودی در تامین و توزیع کالاهای اساسی گزارش نشده است.
اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل ابزار مطلوبی برای افزایش انگیزه و مسئولیت‌پذیری شاغلان به شمار می‌رود که ضمن ایجاد انگیزه و روحیه کار، موجب واقعی شدن حقوق نیروهای کار می‌شود.
پس از اختلال در هسته معاملاتی فرابورس که از روز گذشته ایجاد شده امروز سرانجام این اختلال پس از ساعت کاری معمول بازار سرمایه برطرف شد و سهامداران می‌توانند از ساعت 14 تا 17:30 نسبت به خرید و فروش سهام اقدام کنند
در شرایطی که معاملات فرابورس با تاخیر آغاز شد و هم‌اکنون در جریان است، بازار بورس با افت 3497 واحد مواجه شد و شاخص کل بورس به عدد دو میلیون و 160 هزار واحد رسید.
در حالی به‌روی جعبه یکی از تلفن‌های همراه عبارت تولید ویتنام ثبت شده است که این محصول براساس استعلام سامانه همتا در حقیقت مونتاژ داخل ایران است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد که 70 درصد کسب و کارهای اینترنتی کالامحور هستند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد که 70 درصد کسب و کارهای اینترنتی کالامحور هستند.