معاون پژوهشی سندیکای برق ایران ضمن اشاره به اینکه تورم بالا، بزرگترین ریسک برای فعالان صنعت برق است، افزود: مهمترین بحث صنعت برق، بهبود اقتصاد آن است که با اصلاح شیوه حکمرانی فعلی میسر است.
در شرایطی که بلیت پروازهای اربعین همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و تخلفات بسیاری در این زمینه مانند گرانفروشی و کمبود بلیت‌های دو طرفه به چشم می‌خورد، خبری از مسئولان این ایرلاینها و پاسخگویی آن‌ها در این زمینه نیست، تا جایی که این موضوع صدای رئیس جمهوری را هم درآورد.
طبق گفته عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران قیمت لباس فرم مدرسه در مقطع ابتدایی پسرانه و دخترانه حدود 200 تا 500 هزار تومان است و لباس‌های دوره متوسطه دخترانه نیز از جنس داکرون بروجرد است که 250 تا 280 هزار تومان قیمت دارد.
مدیرعامل پیشین شرکت هواپیمایی ایران‌ایر معتقد است که باید ضمن نظارت بر فروش بلیت هواپیما، قیمت‌گذاری دستوری را حذف کرد و به ایرلاین‌ها اجازه داد تا متناسب با سرویسی که ارائه می‌دهند، بهای بلیت را از مردم بگیرند.
معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته و با توجه به یکسر خالی بودن اتوبوس مقرر شده تا نرخ بلیت اتوبوس دوبرابر قیمت عادی محاسبه شود.
31 سکوی تولید نفت در خلیج مکزیک آمریکا همچنان خالی از خدمه هستند و حدود 16.18 درصد از تولید نفت این منطقه معادل 300 هزار بشکه در روز هنوز متوقف است.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.55 درصد افزایش به 1752 دلار و 43 سنت رسید.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 40 سنت معادل نیم درصد افزایش به 77 دلار و 65 سنت رسید.
بر اساس آمارهای گمرک ایران، مجموعا 65 میلیون دوز واکسن از گمرک ترخیص شد.
مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه شرایط پیش‌فروش بلیت برگشت زمینی زائران فراهم است از آمادگی کامل این سازمان خبر داد.