یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت اجرای لایحه اجرای احکام بودجه 1400 از جمله مالیات بر خانه ها و ماشین های لوکس پرداخت.
قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با 0.44 درصد افزایش به 1750 دلار و 42 سنت رسید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارائه اینترنت رایگان به اساتید دانشگاه‌ها، معلمان و دانشجویان در آغاز سال جدید تحصیلی خبر داد.
تابستان امسال، با خاموشی‌های متعدد همراه بود، هر چند که در شرایط فعلی تب خاموشی‌ها آرام گرفته اما این احتمال وجود دارد که در زمستان نیز مجدد شاهد قطع برق باشیم.
شرکت خودروسازی «آوتوتور» روسیه اعلام کرد که قصد دارد تولید اولین گروه از خودروهای برقی خود را در سال 2023 و فروش آن‌ها را در سال 2024 آغاز کند.
پرداخت 15 هزار میلیارد ریال به حساب سازمان بیمه سلامت ایران، در اجرای ردیف 18 تبصره ماده14 قانون بودجه صورت گرفت.
سواد مالی ترکیبی از آگاهی، دانش، مهارت­ها، گرایش و رفتارهای مالی لازم برای تصمیم‌گیری صحیح مالی و سرانجام دست­یابی به وضعیت مساعد مالی فردی است.
جو بدبینانه فزاینده بازار طلا در معاملات هفته جاری اوضاع خوبی را برای این فلز ارزشمند که تلاش می کند حمایت مهم در حدود 1750 دلار را حفظ کند، نشان نمی دهد.
سفرهای جاده‌ای مردم در هفته پایانی تابستان به بالاترین میزان در تابستان و حتی کل امسال رسید و به بیش از یک میلیون و 900 هزار وسیله نقلیه در روز رسیده است.