قیمت هر اونس طلا امروز با 0.46 درصد افزایش به 1758 دلار و 51 سنت رسید.
گوگل امروز بیست و سومین سالروز تولد خود را با یک تصویر متحرک که یک کیک تولد با شمعی است که جایگزین حرف "L" در کلمه "GOOGLE" شده جشن گرفته است.
سرویس پیام رسان سیگنال به دلیل مشکل فنی برای برخی از کاربران در سراسر جهان غیرقابل دسترس شد.
رئیس کل گمرک ایران گفت: در شهریور ماه سال‌جاری با توجه به ترخیص 5 میلیون و 300 هزار تن کالاهای ضروری به ارزش 6 میلیارد و 500 میلیون دلار، رکورد تازه‌ای از سوی گمرک در ترخیص کالاهای وارداتی به ثبت رسید.
به گفته مؤسسه رتبه‌بندی «مودی»، با تغییر رفتار مصرف کنندگان در سراسر جهان در طول همه گیری کرونا، تعداد کشورهایی که بانک مرکزی آن‌ها در حال ایجاد ارزهای دیجیتال هستند، به طور چشمگیری افزایش یافته است.
معاون حقوقی سازمان مالیاتی، بخشنامه جدیدی درباره استمرار معافیت مالیاتی واحدهای صنعتی-معدنی مستقر در مناطق محروم صادر کرد.
گزارشی از خدمات ارائه‌شده توسط مرکز ماهر در شهریورماه سال 1400 منتشر شده که نشان می دهد بیشترین فراوانی مربوط به فیشینگ سایت‌های داخلی بوده که بیشتر از 350 مورد را شامل می‌شود.
منگ وانژو، مدیرمالی شرکت هواوی پس از بیش از 1000 روز بازداشت خانگی در کانادا، بدنبال توافق با دادستانهای آمریکایی برای حل و فصل پرونده کلاهبرداری علیه وی روز شنبه به چین بازگشت و مورد استقبال قرار گرفت.
بازار طلا ممکن است هفته جاری با یک آزمون واقعی یعنی حفظ سطح 1700 دلار روبرو شود و این آزمون برای قیمت طلا که در طول سال 2021 عمدتا بالای این سطح بوده است، حیاتی خواهد بود.
یک خانواده کشاورز در کرواسی با افتتاح یک هتل زنبورعسل، کندوهای زنبورعسل مولد را برای فروش به مشتریانی که دوست دارند زنبور نگهداری کنند اما زمان یا فضای مناسب ندارند، عرضه می کنند.