قیمت طلا امروز (سه‌شنبه) در مقابل دلار افزایش یافت که نزدیک بود به پایین‌ترین حد خود در بیش از یک سال گذشته برسد، در حالی که معامله‌گران منتظر داده‌های خرده‌فروشی از ایالات‌متحده بودند تا هرگونه تاثیر بر مسیر انقباض پولی فدرال رزرو ایالات‌متحده را ارزیابی کنند.
کاخ کرملین روز دوشنبه (17 جولای) اعلام کرد که قرارداد غلات اوکراین ساعاتی قبل از انقضای آن به پایان رسید و اگر شرایط آن برآورده شود، مسکو به توافق بازخواهد گشت.
رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: از شما درخواست دارم که شبکه ملی اطلاعات را با اولویت پیش ببرید.
درحالی پرداخت یارانه نقدی 300 هزار تومانی ناشی از حذف ارز ترجیحی به تبصره 14 وابسته است که تامین این منابع مستقیما به نرخ خوراک 7 هزار تومانی پتروشیمی ها گره خورده است.
مدیر روابط عمومی شورای رقابت از بررسی نکات مد نظر رئیس جمهور درمورد قیمت خودروهای مونتاژی در جلسه امروز این شورا خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی به انجام اقدامات موثر به‌منظور افزایش تعداد ناوگان ضروری در ایام اربعین تاکید کرده؛ با وجود این در حال حاضر حداقل حدود 3000 اتوبوس برای این ایام کمبود وجود دارد که معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از تلاش برای واردات 2000 اتوبوس و تامین اتوبوس داخلی در هماهنگی با شرکت‌های حمل‌ونقلی خبر داده است.
با تغییر حقوق ورودی خودرو در سال 1402 قرار است هفته آینده عرضه چانگان های وارداتی با قیمت جدید آغاز شود .
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای ترویج الگوهای تامین مالی، هم افزایی نهادها و تقویت نظام سنجش اعتبار، با ترکیب اعضای شورای ملی تأمین مالی موافقت کردند.
کارشناس بازار سرمایه گفت: افزایش ناگهانی نرخ خوراک و گاز سوخت در حالی ابلاغ شد که روند قیمت‌های جهانی گاز در بازارهای بین المللی روند کاهشی داشته و تعیین عدد ثابت برای نرخ خوراک اشتباه است.
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از تجدیدنظر در دستورالعمل نحوه رسیدگی به شکایات مصرف کنندگان خودرو و ابلاغ آن خبر داد.