اواسط روز چهارشنبه (پنجم آبان‌ماه) زمان بازگشت تمامی جایگاه های عرضه سوخت به شرایط عادی اعلام شد.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: آمار جایگاه‌هایی که امکان عرضه سوخت با نرخ 1500 تومان را دارند در حال افزایش است و تلاش برای رفع مشکل به طور کامل ادامه دارد.
مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک به اخبار منتشر شده در مورد اسناد داخلی فاش شده این شرکت واکنش نشان داد.
پس از آوار شدن بورس بر سر مردم در سال گذشته، چشم امید مال باختگان این بازار به وعده های دولت جدید بود. وعده هایی که حدود چهار ماه پس از بر مسند قدرت نشستن این دولت نه تنها محقق نشده اند بلکه شاهد عقب نشینی های پی در پی شاخص کل بورس و شاخص کل فرابورس و ادامه داستان تلخ از دست رفتن سرمایه های مردم در این بازار هستیم؛ موضوعی که نشان دهنده ترس مردم از بازار سرمایه و از بین رفتن اعتماد آن ها به بورس است.
ارزش پول های ملی دو اقتصاد نخست جهان در برابر رقبا بیشتر شد.
نانو امولسیون تزریقی طولانی اثر حاوی 3 نوع ویتامین‌، محصول دارویی یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان است که برای اولین بار با کاربرد برای انواع دام‌های سبک و سنگین و همچنین حیوانات خانگی در کشور به تولید رسیده است.
نایب رئیس انجمن صنعت تایر ایران ضمن تشریح عوامل تاثیرگذار بر افزایش هزینه‌های تولید و به ویژه مشکلات در واردات مواداولیه خارجی مورد نیاز و افزایش چشمگیر هزینه‌های حمل‌ونقل، خواستار تایید افزایش قیمت‌ها توسط سازمان حمایت شد.
در 9 ماه نخست امسال خارجی ها بالای 129 میلیارد دلار در چین سرمایه گذاری کرده اند.
پس از سه روز ریزش، همه ارزهای دیجیتالی مهم صعود کردند.
وزیر انرژی عربستان سعودی در مصاحبه با بلومبرگ اظهار کرد انتظار دارد عرضه نفت اوپک پلاس تا پایان سال آینده حتی بدون بازگشت ونزوئلا یا ایران به بازارهای جهانی افزایش چشمگیری پیدا کند.