قیمت هر اونس طلا امروز با 0.16 درصد کاهش به 1796 دلار و 3 سنت رسید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از وعده راه اندازی یک میلیون و 850 هزار شغل تا پایان 1401 در نخستین جلسه شورای عالی اشتغال خبر داد.
قیمت نفت خام در معاملات امروز جمعه، از سقوط سنگینی که تحت تأثیر افزایش ذخایر انبارهای نفت آمریکا و خبر بازگشت ایران به مذاکرات هسته‌ای، اتفاق افتاده بود، بازگشت.
عدم اعلام ممنوعیت های جدید توسط کارگروه ویژه اقدام مالی با استقبال بازار مواجه شد.
شرکت فیس بوک اعلام کرد در تغییر برندی که به ساخت فضای مجازی مشترک متاورس متمرکز است، از این پس "متا" (Meta) نام خواهد گرفت.
حسین صمصامی اقتصاددان بر این باور است که حذف ارز 4200 در شرایط موجود تورم برخی کالاهای اساسی و اقلام مصرفی مردم را به شدت افزایش می دهد و موج تورمی را تشدید می‌کند.
گروه صنعتی ایران‌خودرو، طرح فروش مشارکت در تولید شش محصول خود را از امروز (پنجشنبه) به مدت سه روز (تا پایان روز شنبه 8 آبان ماه) برگزار می‌کند. موعد تحویل این خودروها آذر و دی سال 1401 پیش‌بینی شده و قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌ها نفتی گفت: بیش از 700 جایگاه به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و برای بیش از 3000 جایگاه نیز امکان سوخت گیری بدون اتصال به سامانه هوشمند فراهم شده است.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه 6 آبان 1400 در بازار آزاد تهران به 11 میلیون و 770 هزار تومان رسید.
طبق آخرین اطلاعات دریافتی از 2325 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 4 درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.