وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه ظرف یک هفته تا 10 روز آینده، آیین‌نامه واردات خودروها تدوین می‌شود، گفت: ایجاد تحول در وضعیت خودروها قطعا در آیین‌نامه واردات خودروهای نو و کارکرده مدنظر قرار خواهد گرفت.
صندوق بازنشستگی فولاد و بانک صادرات ایران تفاهم‌نامه‌ای به منظور پرداخت تسهیلات به آن دسته از بازنشستگان صندوق فولاد که حساب حقوقی آنان نزد بانک صادرات است منعقد کردند.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از خرید تضمینی 8 میلیون و 88 هزار تن گندم به ارزش 121 هزار و 407 میلیارد تومان تا ششم مرداد خبر داد.
خبر توقف فعالیت بورس کالای ایران توسط سازمان بورس تکذیب شد.
بانک مرکزی اعلام کرد: تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی سه ماهه امسال مبلغ 9213.5 هزار میلیارد ریال بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 1887.9 هزار میلیارد ریال (معادل 25.8 درصد) افزایش داشته است.
بر اساس ابلاغ تصویب‌نامه هیات وزیران توسط معاون اول رئیس جمهور، سود بازرگانی واردات گوشت مرغ صفر شد.
صورتجلسه بررسی و جمع بندی معاونان وزارت‌خانه‌های صمت، نفت و اقتصاد در خصوص عرضه کالاها در بورس کالای ایران و امضای آن ها پای این صورتجلسه نشان می دهد که این سه وزارتخانه با ارائه دلیل نسبت به کارکردهای بورس کالا در اقتصاد کشور، نه تنها به تضعیف این بورس رای ندادند بلکه بر لزوم تقویت بیشتر، عرضه های پایدار و مستمر کالاها، عرضه های تلفیقی و حتی صادرات کالاها از بستر بورس کالا تاکید کردند.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران دستور ترخیص یک هزارو 133 خودروی وارداتی در این گمرک را صادر کرد.
شرکت پوما گزارش داد که به لطف درآمدهای قوی‌تر آسیا و اروپا، فروش برند آلمانی پوشاک ورزشی پوما در سه ماهه دوم 11 درصد رشد کرد و اندکی بیشتر از انتظارات بازار بود.
یک مدیر سرمایه‌گذاری آمریکایی به تازگی پیش بینی کرده در صورت فروپاشی اتحاد اوپک پلاس، قیمت هر بشکه نفت به 35 دلار سقوط خواهد کرد.