آژانس بین‌المللی انرژی هشدار داد با وجود این که بدترین مقطع بحران انرژی اروپا به پایان رسیده اما بازار گاز طبیعی این منطقه همچنان در معرض ریسک قیمت‌های نوسانی در زمستان آینده قرار دارد.
درآمد خالص شرکت "قطر انرژی" در سال 2022 که قیمت کالاهای انرژی در بازار جهانی جهش یافت، رشد 58 درصدی داشت و به 154.6 میلیارد ریال (42.4 میلیارد دلار) رسید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: روز گذشته در جلسه کارگروه تعیین مصادیق محتوای محرمانه ما و سازمان نظام صنفی رایانه ای درخواست بازگشایی گوگل پلی را دادیم که متاسفانه موافقت نکردند. ‌
فورد قیمت کامیون‌های F150 لایتنینگ را با داغ‌شدن جنگ خودروهای الکتریکی کاهش داد.
فورد قیمت کامیون‌های F150 لایتنینگ را با داغ‌شدن جنگ خودروهای الکتریکی کاهش داد.
سخنگوی صنعت آب گفت: با انجام مطالعات و ارزیابی های علمی و فنی جدی در سطح حوضه‌های آبریز، برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهبود کیفیت آب تامین شده از سر منشا صورت می‌گیرد.
در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز چهارشنبه 28 تیر ماه، قیمت هر اسکناس دلار 41 هزار و 259 تومان و نرخ حواله دلار 37 هزار و 508 تومان اعلام شد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در اظهاراتی عجیب با حمله به سیاست تثبیت ارزی، از حذف ارز 28500 تومانی و افزایش مجدد نرخ رسمی ارز حمایت کرد.
بدهی خارجی کشور در پایان سال 1401 به 6 میلیارد و 282 میلیون دلار رسید که نشان دهنده تسویه 2 میلیارد و 393 میلیون دلار از بدهی های خارجی کشور در طول سال 1401 و کاهش 27.6 درصدی آن است.
شرکت خودروسازی آمریکایی فیسکر شاسی بلندهای الکتریکی با نسخه محدود را تا سه ماهه چهارم در هند به فروش می‌رساند.