بر اساس ابلاغ تصویب‌نامه هیات وزیران توسط معاون اول رئیس جمهور، سود بازرگانی واردات گوشت مرغ صفر شد.
صورتجلسه بررسی و جمع بندی معاونان وزارت‌خانه‌های صمت، نفت و اقتصاد در خصوص عرضه کالاها در بورس کالای ایران و امضای آن ها پای این صورتجلسه نشان می دهد که این سه وزارتخانه با ارائه دلیل نسبت به کارکردهای بورس کالا در اقتصاد کشور، نه تنها به تضعیف این بورس رای ندادند بلکه بر لزوم تقویت بیشتر، عرضه های پایدار و مستمر کالاها، عرضه های تلفیقی و حتی صادرات کالاها از بستر بورس کالا تاکید کردند.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران دستور ترخیص یک هزارو 133 خودروی وارداتی در این گمرک را صادر کرد.
شرکت پوما گزارش داد که به لطف درآمدهای قوی‌تر آسیا و اروپا، فروش برند آلمانی پوشاک ورزشی پوما در سه ماهه دوم 11 درصد رشد کرد و اندکی بیشتر از انتظارات بازار بود.
یک مدیر سرمایه‌گذاری آمریکایی به تازگی پیش بینی کرده در صورت فروپاشی اتحاد اوپک پلاس، قیمت هر بشکه نفت به 35 دلار سقوط خواهد کرد.
نظام اقتصادی بالای ۵۰ درصد متکی به بانک ها است هر کجا کم میاریم به بانک مراجعه می کنیم. در مشکلاتی مانند بیکاری، وام اشتغال، حمایت از تولید و صنعت به سراغ بانک ها می رویم و بانک درمانی در اقتصاد اصلی ترین راهکار دولت برای حل مشکلات کشور می باشد
با حکم دکتر ابوطالبی مدیرعامل شرکت هتلهای بین المللی پارسیان سیدمحمدرضا پرهیزکار مدیرهامل هتل پارسیان استقلال شد
قیمت طلا امروز (چهارشنبه) از بالاترین سطح یک تا 1.5 ماهه جلسه قبل کاهش یافت و دلار نیز اندکی تقویت شد و این در شرایطی بود که سرمایه‌گذاران شرط می‌بندند که قرائت‌های اخیر اقتصادی ایالات‌متحده باعث توقف افزایش نرخ فدرال رزرو شده است.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 24 سنت معادل 0.30 درصد کاهش به 79 دلار و 39 سنت رسید.