فشار آمریکا بر اوپک پلاس برای تولید بیشتر نفت و مهار افزایش قیمتها، مشکل نسبتا جدید این گروه تولیدکننده را بارز کرده که عدم وجود ظرفیت بیشتر برای افزایش سریع‌تر تولید است.
فرانسه در صدر رتبه بندی امسال کشورهای برتر برای بازنشستگی قرار گرفت.
مدیر فروشگاه والمارت و همسر سابق جف بزوس، ثروتمندترین زنان آمریکا هستند.
معاون فنی و امور گمرکی گمرک، از صدور مجوز ورود موقت ماشین آلات و خودروهای معدنی خبر داد.
در این ماه بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای کشور مربوط به استان‌های کهگیلویه وبویراحمد و اردبیل با 5 درصد افزایش و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان کرمان با 1.4 درصد افزایش است.
رییس جمهور آمریکا بدنبال تصمیم برای آزادسازی نفت از ذخایر استراتژیک اعلام کرد شهروندان آمریکایی شاهد کاهش قیمت بنزین خواهند بود.
قیمتهای انرژی در ماه‌های گذشته سر به فلک کشیده و نگرانی میلیونها اروپایی را افزایش داده که باید بین پرداخت قبوض خود و تامین غذا در زمستان امسال یکی را انتخاب کنند.
بحران آب و مشکلات و چالش‌های ناشی از آن، منحصر به حوضه زاینده رود نبوده و بسیاری از مناطق دیگر از جمله ارومیه، کارون بزرگ، تالاب بختگان، دریاچه ارومیه، هیرمند، دشت مشهد و خراسان جنوبی و غیره را هرکدام به نوعی درگیر کرده است و فراگیر است و باید راهکاری اساسی برای آن درنظر گرفته شود.
ترس از کووید 19 به بازار برگشته و سرمایه گذاران، دارایی‌های پرریسک را رها کرده و به دنبال پناهگاه‌های امنی مانند طلا هستند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اجرای طرح سامانه جامع تجارت, 80 درصد پیشرفت دارد، گفت: 70 اقدام را باید در این زمینه انجام دهیم امیدواریم این طرح تا پایان سال، کامل شود.