گمرک اعلام کرد: 3 کیلوگرم مواد مخدر شیشه که به صورت ماهرانه‌ای در محموله 32 کیلوگرمی هویج جاسازی شده بود در مرز دوغارون توسط مربیان سگ‌های موادیاب و یگان حفاظت گمرک کشف شد.
در هفت ماه امسال نزدیک به 121تن زعفران به ارزش 60میلیون و 174هزار و 587دلار به 60کشور دنیا صادر شده است.
مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: قرارداد تولید 45 هزار خودروی تاکسی و وانت دوگانه‌سوز(CNG) بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت ایران‌خودرو امضاء می‌شود.
با مصوبه هیأت مدیره شرکت فرابورس ایران، میثم فدایی به عنوان سرپرست فرابورس ایران برگزیده شد.
مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: قرارداد تولید 45 هزار خودروی تاکسی و وانت دوگانه‌سوز (CNG) با یک خودروساز داخلی امضا می شود.
خشکسالی، این پدیده نه چندان جدید زیست بشر و زمین، در مناطق مختلفی مانند ایران که دارای اقلیمی خشک و نیمه خشک هستند هم خود را عیان کرده و موجب شده تا عبور از خشکسالی طی سالهای مختلف، بسیاری از مدیران اجرایی کشورها را درگیر کند؛ اما کمبود منابع آبی در ایران به لحاظ ویژگی‌های طبیعی، زمانی برجسته‌تر شده که می‌بینیم دخالت انسان‌ها در سازوکار طبیعت، به عاملی تبدیل می‌شود که خشکسالی‌ها بسیار سریع‌تر از دیگر کشورها نمود پیدا کند.
اوپک و متحدانش روز پنج شنبه توافق کردند سیاست فعلی افزایش تولید ماهانه را با وجود نگرانیها نسبت به آزادسازی ذخایر نفت از سوی آمریکا و شیوع واریانت جدید اُمیکرون، در ماه ژانویه ادامه دهند.
جدیدترین آمار منتشره از سوی وزارت صنعت، ‌معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که در شش ماهه اول امسال از 25 کالای منتخب صنعتی، تولید 15 کالا افزایش یافته و بیشترین میزان افزایش تولید مربوط به کامیون، روغن و ماشین لباسشویی بوده است.
تغییر قیمت در گروه آجیل‌ نشان می‌دهد گردو، پسته و بادام افزایش قیمت بین 11 تا 38 درصدی داشته و تا بیش از 340 هزار تومان هم فروش داشته است.
مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس جزئیات بورسی شدن شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ را تشریح کرد.