قیمت نفت برنت دریای شمال امروز 11 سنت معادل 0.2 درصد افت داشت و به 74 دلار و 91 سنت رسید.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.03 درصد رشد به 1799 دلار و 94 سنت رسید.
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صمت نشان می‌دهد که در نیمه اول امسال نسبت به زمان مشابه سال قبل، تولید انواع تنباکو بیش از 3.5 برابر و صادرات تنباکوی معسل نزدیک به 5.5 برابر شده است.
رییس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران می‌گوید که محدودیت‌هایی که بر سر راه تخصیص ارز 4200 تومانی به وجود آمده یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش قیمت برخی از داروها در هفته‌های گذشته است.
در حالی که واریانت جدید اُمیکرون به سرعت در سراسر جهان شیوع پیدا می‌کند، آژانس‌های معتبر پیش‌بینی‌کننده بازار نفت در جدیدترین گزارش ماهانه خود دیدگاه‌های متفاوتی درباره وضعیت تقاضا در ماه‌های آینده مطرح کردند.
علاوه بر کمبود گاز طبیعی، اروپا همزمان با ورود به فصل زمستان با کاهش تولید نیروی هسته ای در فرانسه روبرو شد که بحران انرژی را تشدید کرده و بخشهای وسیعی از این قاره را برای یک سرمای ملایمتر، دست به دعا نگه می دارد.
یک گروه دیده بان محیط زیستی اعلام کرد شرکت آمازون حدود 300 هزار تن زباله پلاستیکی در سال 2020 تولید کرد.
گوگل چنانچه به حکم دادگاه برای لغو انسداد حساب یوتیوب کانال تلویزیونی متعلق به متحد پوتین که تحت تحریم‌های آمریکا عمل نکند، با جریمه سنگین در روسیه روبروست.
بانک مرکزی روسیه در حال مذاکره با بازیگران و متخصصان بازار درمورد ممنوعیت ارزهای مجازی است و عقیده دارد از این ارزها می توان برای پول‌شویی و تروریسم مالی استفاده کرد.
جدیدترین اقدام بانک مرکزی ترکیه در پایین آوردن نرخ بهره، ارزش لیر را تا 15٫689 در برابر دلار پایین آورد.