قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه در آستانه دیدار فردای وزیران اوپک پلاس با وجود نگرانیها نسبت به تاثیر افزایش موارد ابتلا به کووید 19 بر تقاضا برای سوخت، افزایش یافت.
سامانه معاملاتی بورس TSETMC در دقایق ابتدایی معاملات امروز بازار سرمایه با اختلال مواجه شد.
در سال 2021، قیمت نفت حدود 50 درصد به دلیل بهبود اقتصاد جهانی پس از رکود همه‌گیر کووید-19 و محدودیت تولید، حتی در شرایطی که آلودگی‌ها به بالاترین حد خود در سراسر جهان رسیده بود، افزایش یافت.
دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکوئیت، شیرینی و شکلات ایران از کمبود روغن صنعت، افزایش بیش از دو برابری قیمت این ماده اولیه و کاهش تولید این محصولات خبر داد و علت آن را بلاتکلیفی حذف ارز 4200 تومانی عنوان کرد.
شرکت آب و فاضلاب استان تهران درباره خودداری از پرداخت وجه به ماموران امداد اطلاعیه ای منتشر کرد.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌ میلیون و 285 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 12میلیون و970 هزار تومان است.
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به قانون مالیات بر ارزش افزوده، گفت: بر این اساس از امروز اخذ 9 درصد مالیات از پروازهای خارجی و 4 درصد از پروازهای داخلی اجرایی می‌شود.
چهار دستگاه ایرانی برای تشخیص و درمان سرطان توسط پژوهشگران دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشکدگان فنی دانشگاه تهران ساخته شد.
قیمت برنج ایرانی در ماه گذشته تا 55 درصد افزایش داشته و در گزارش‌های رسمی قیمت بیش از 57 هزار تومان هم برای آن ثبت شده است.