مشخصات متقاضیان منتخب قرعه کشی طرح فروش فوری ایران خودرو تا عصر امروز اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی برای منتخبان ارسال خواهد شد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با مدیران شعبی که تخلفات آنان در زمینه پرداخت تسهیلات احراز شود با جدیت برخورد می‌شود.
یکی از تسهیلاتی که برای ساخت یا خرید خانه در نظر گرفته شده، اوراق مسکن (تسه) است که میزان آن متناسب با شرایط افراد (تجرد، تاهل و محل زندگی) و قیمت آن متناسب با عرضه و تقاضای بازار، متفاوت است و برای اخذ آن افراد میتوانند از طریق فرابورس اقدام به خرید اوراق کنند.
سفرهای جاده‌ای مردم در هفته گذشته روند کاهشی داشت و ترددهای جاده‌ای در اکثر استان‌های کشور کمتر از هفته نخست دی ماه شد.
شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس که تاکنون تنها برای دستگاههای iOS و اندروید از طریق اپلیکیشن رسمی قابل دسترس بود، سرانجام به وب توسعه یافت.
پژوهشگران با انجام یک مطالعه، کشش قیمتی سیگار در ایران و تاثیر افزایش مالیات در قیمت این محصول را بررسی کردند.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: افراد مجرد در صورت ازدواج می توانند واحد مسکونی در طرح جهش تولید مسکن را تحویل بگیرند وگرنه باید قیمت واحد مسکونی را با نرخ روز بپردازند.
قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با 0.30 درصد افزایش به 1796 دلار و 55 سنت رسید.
افزایش قیمت سوخت مورد نیاز برای نیروگاه‌های تولید برق آمریکا که عمدتا گاز طبیعی است، قیمت عمده‌فروشی برق در این کشور را بالا برده است.
هیئت ‌مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار دستورالعمل اجرایی معاملات بازار آتی در بورس انرژی ایران را تصویب کرد تا از این رهگذر سرمایه‌گذاران امکان معامله روی ابزارهای مالی در حوزه حامل‌های انرژی را داشته‌ باشند.