رئیس اداره کانال سوئز (SCA) طی اظهاراتی تأکید کرد که هیچ تبعیضی در مورد پرچم کشورهای عبوری وجود ندارد و نفت ایران نیز با وجود تحریم‌های آمریکا از این کانال عبور می‌کند.
تصمیماتی که در لایحه بودجه سال آینده درمورد نرخ گاز گرفته شده بود، به تلاطم های بازار سرمایه دامن میزد و بدتر از آن انواع و اقسام اخباری بود که طی هفته های قبل درمورد اصلاح یا عدم اصلاح تصمیم مذکور به گوش میرسید. با این حال به نظر میرسد ماجرا به نفع بورس تمام و لایحه بودجه سال 1401 درخصوص نحوه محاسبه نرخ گاز خوراک پتروشیمی‌ها اصلاح شد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد که بیش از 889 محور از سیل اخیر آسیب دیدند که خسارت وارد شده به راه‌های شریانی، اصلی و روستایی به 1861 میلیارد تومان می‌رسد.
مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر گفت: مشکل پایین آمدن سالانه سطح آب دریای خزر، سبب کاهش آبخور کشتی ها جهت تخلیه و بارگیری شده است.
با توجه به اهمیت بالای انرژی برای دو کشور ایران و روسیه، تقویت دیپلماسی انرژی دو کشور در سه زمینه مختلف، می‌تواند زمینه‌ساز رشد و امنیت اقتصادی و به طور کلی شکل‌گیری یک بازی برد-برد باشد.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 200 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 12 میلیون و 70 هزار تومان است.
رئیس مرکز پژوهش های اتاق بازرگانی ایران گفت: ردی از ارز 4200 تومانی در بودجه عمومی سال آینده نیست.
با وجود تقلای حقیقی‌ها در گروه خودرو برای پس گرفتن شاخص کل هم وزن از شیب منفی قیمت‌ها اما در پایان معاملات امروز همه نماگرهای منتخب بازار قرمز پوش شدند.
سازمان اداری و استخدامی دلیل اختلاف پرداخت در حقوق کارکنان دستگاه‌های اجرایی را پرداخت "رفاهیات" دانسته است. این گزینه در فیش‌های حقوقی در پست‌های مختلف هم مشهود است ولی اینکه این اختلاف چطور شکل گرفته،‌ چرا بعد از سال‌ها اصلاح نشده و برنامه دولت برای ترمیم وضعیت موجود چیست مورد سوال است.