در ادامه روند اجرای طرح‌های فروش در سه‌شنبه‌های ایران‌خودرو، این هفته که سیزدهمین طرح پیش‌فروش یکساله ایران‌خودرو است، هفت محصول این گروه صنعتی عرضه شده است؛ مهلت ثبت‌نام طبق روال از امروز (سه‌شنبه) به مدت سه روز بوده و قرعه‌کشی آن شنبه هفته آتی (دوم بهمن ماه) برگزار خواهد شد.
طبق گزارش اداره ملی آمار چین، کل تولید پالایشگاهی این کشور در سال گذشته میلادی برابر با 703.55 میلیون تن معادل 14.07 میلیون بشکه در روز بوده‌است یعنی حدود 620 هزار بشکه در روز بالاتر از سطح سال 2020.
سازمان بین المللی کار در گزارشی آورده است که شمار بیکاران جهان در سال 2022 میلادی به 207 میلیون نفر خواهد رسید که این میزان 21 میلیون بیشتر از شمار بیکاران در پایان سال 2019 میلادی بوده است.
مرکز مدیریت راه های کشور از انسداد 45 محور شریانی و غیر شریانی در پی شرایط جوی اخیر کشور خبر داد.
قیمت نفت دوباره در بازارهای جهانی با افزایش روبرو شده است، به همین دلیل تحلیلگران معتقدند دلیل اصلی بالارفتن نرخ آن کاهش عرضه این محصول باشد.
دبیر انجمن صنایع روغن نباتی در نامه‌ای به معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد با اشاره به اینکه صنعت مذکور در زمینه تامین روغن خام با بحران جدی مواجه است، درباره تبعات این مساله هشدار داد.
عضو هیئت مدیره بانک تخصصی بخش مسکن گفت: تسهیلات بانک منجر به تأمین مسکن بیش از 10 میلیون خانوار در سراسر کشور شده که عملاً نزدیک به نیمی از ایرانیان با تسهیلات مسکن صاحب‌خانه شده‌اند.
مشاور عالی سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت:توزیع میوه شب عید به قیمت مصوب با 15 تا 20 درصد کمتر از قیمت بازار از 20 اسفند ماه آغاز می شود.
شرکت بازرگانی دولتی بر سلامت کلیه محصوله های وارداتی از جمله گندم روسی تاکید و اعلام کرد که 5.5 میلیون تن گندم وارداتی در بنادر کشور تخلیه شده است.