هادی بیگی نژاد با بیان اینکه دولت در لایحه سال جاری بودجه را بر مبنای حذف ارز ترجیحی گذاشته است، گفت: تمام درآمدها و هزینه‌ها در بودجه بر اساس نبود ارز 4200 تومانی است.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس هیچ گاه به حذف یکباره ارز ترجیحی رای نمی دهد زیرا میزان یارانه نقدی پیشنهادی دولت تامین کننده هزینه های حذف ارز 4200 تومانی نیست.
پروازهای فرودگاه مهرآباد که به دلیل باد شدید متوقف شده بودند، پس از عادی شدن شرایط آب و هوایی دوباره برقرار شده است.
امروز معامله گران تالار شیشه‌ای شاهد تداوم روند نزولی همه شاخص‌های منتخب بودند؛ به طوریکه شاخص کل بورس اوراق بهادار به کانال یک میلیون و 200 هزار واحد رسید.
نمایشگاه بین‌المللی ایران ژئو، 30 دی‌ماه تا 3 بهمن‌ماه سال 1400 برگزار و در این نمایشگاه ضمن نمایش دستاوردها و توانمندی‌های داخلی در حوزه ژئوماتیک از 7 محصول دانش‌بنیان رونمایی می‌شود.
رئیس سازمان حفظ نباتات گفت: با توجه به جلسات برگزار شده پیش بینی می‌کنیم تا یک ماه آینده، ممنوعیت صادرات دو محصول فلفل دلمه و سیب به روسیه برطرف شود.
معاون وزیر جهاد کشاورزی ضمن تشریح دلایل برگشت محصولات کشاورزی ایران گفت: هیچ کدام از محصولات ما آلوده نیستند.
رییس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: هیات روسی به زودی برای بازدید از مزارع و گلخانه های کشورمان به ایران سفر می کند و سپس صادرات فلفل به این کشور از سر گرفته می شود.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از بازگشایی جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال خبر داد.
بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده تعداد محصولات و تجهیزات دارای گواهینامه نانومقیاس بیش از 535 محصول و 215 تجهیز است که 115 مورد از آنها طی یک سال اخیر اخذ شده است.