اخیراً مسعود پزشکیان نماینده فعلی مجلس یازدهم و نامزد مجلس دوازدهم در گفتگویی با کنایه گفته است که آن مرغی که می‌گفتند به برجام ربطی ندارد 20 هزار تومان بود و الان همان مرغ 120 هزار تومان شده است اما پشت پرده این اظهارات خلاف واقع چیست؟
مدیر پروژه طرح‌های ملی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با بیان اینکه از تله‌های ترانزیتی در کشور ضربه می‌خوریم، گفت: مشکل ترانزیت ما زیرساخت نیست، بحث دیپلماسی است و با اینکه منطقه ما ژئوپلتیکی‌ترین منطقه دنیاست، همه کشورها ما را در ترانزیت دور می‌زنند.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از اقدام خرابکارانه و وقوع انفجار در خط لوله سراسری گاز کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر آتش سوزی خط مهار و عملیات بازسازی خط لوله آغاز شده است و امیدواریم که در سریعترین زمان ممکن خط لوله تعمیر شده و به سرویس باز گردد
بیت کوین در روز دوشنبه تا بیش از 50 هزار دلار افزایش یافته و به بالاترین رقم طی دو سال گذشته رسیده بود اما حالا با یک کاهش 0.8 درصدی، تا 48372 دلار و 89 سنت پایین آمده است.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.08 درصد کاهش به 1991 دلار و 48 سنت رسید.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 23 سنت معادل 0.28 درصد کاهش به 82 دلار و 54 سنت رسید.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 23 سنت معادل 0.28 درصد کاهش به 82 دلار و 54 سنت رسید.
دبیرکل انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی، گفت: ما باید 30 درصد پول فروش کالا را باید به عنوان حقوق دولتی از جمله مالیات‌، ارزش افزوده و غیره پرداخت کند و این در حالی است که کالای قاچاق به وفور در بازار عرضه می‌شود و هیچ کدام از حقوق دولتی را نمی پردازد.
در شورای برنامه‌ریزی حج از ثبت‌نام حدود 56 هزار نفر برای حج تمتع 1403 و واگذاری مسئولیت پروازهای حج به شرکت‌های ایرانی خبر داده شد و نماینده ولی فقیه در امور حج نیز از بلاتکلیفی عمره از ناحیه عربستان ابراز تأسف کرد.
در معاملات امروز سامانه نیما از مجموع 298 میلیون دلار حواله عرضه شده 95میلیون دلار معامله شد.